Avto.info

Yugo se vrača

Prva predstavitev: Tako bo videti novi yugo

Če bo novi yugo šel v proizvodnjo - kar naj bi se zgodilo v naslednjih dveh letih - se bo uvrstil v B-segment oziroma mestni razred.

Sreda, 7. maj 2025

Yugo je februarja napovedal uradno vrnitev, pokazal skice in napovedal načrte za proizvodnjo mestnega avtomobila, podobnega tistemu, ki so ga v Kragujevcu izdelovali v 80. in 90. letih. Čeprav so mnogi v zgodbo takoj podvomili, se zdi, da se na projektu nekaj dela, saj so včeraj premierno predstavili maketo bodočega avtomobila.

Maketa je bila prikazana na dogodku Car Design Event 2025 v Münchnu in v celoti razkriva zunanji dizajn avtomobila, ki je videti zelo zanimiv. Trivratna kombilimuzina se očitno zgleduje po legendarnem originalu s kompaktnimi merami in ravnimi, minimalističnimi površinami. Vse to krasijo številni sodobni detajli, kot so svetlobni podpis, osvetljena rešetka in logotip znamke.

Konceptni model je ustvaril srbski oblikovalec Darko Marčeta pod vodstvom novega lastnika znamke Yugo, profesorja dr. Aleksandra Bjelića, ki je za Car Magazine povedal, da novi koncept "ne služi le kot zgodovinska reminiscenca, temveč poudarja dostopnost in športni značaj novega modela".

Če bo novi Yugo šel v proizvodnjo, kar podjetje načrtuje do leta 2027, bo tekmoval na evropskem trgu majhnih hatchbackov, ob boku modelom, kot so citroën C3, renault clio in dacia sandero. Pri Yugu so poudarili, da bo novi model ponujal več izvedb z atmosferskim motorjem in turbopolnilnikom, možna je tudi električna različica. V ponudbi naj bi bile različice z ročnim in samodejnim menjalnikom, podjetje pa je celo namignilo na morebitno športno različico, ki naj bi jo pokazali septembra letos.

Toda do popolnoma delujočega prototipa yuga je še kar nekaj časa. Podjetje ga namerava leta 2027 predstaviti na sejmu Expo v Beogradu, istega leta pa je predviden tudi začetek proizvodnje. Vse to se morda zdi pretirano optimistično, saj je avtomobil šele v fazi malega glinenega modela, do končnega izdelka pa je treba narediti še veliko in vložiti ogromno denarja. Tudi najbogatejša in najnaprednejša podjetja potrebujejo tri do šest let za razvoj novega modela, zato se zdi malo verjetno, da bo yugo na ceste zapeljal že leta 2027.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.