Avto.info

Renault scenic E-tech

Novi scenic je električni križanec

Renault je v Münchnu predstavil novega scenica, ki je dobil oznako E-tech in se iz enoprostorca prelevil v električnega križanca.

Torek, 5. september 2023

Njegov sprednji je deloma povzet po Renaultovi zastavonoši rafale, platišča merijo 20 palcev v premeru, kljuke so v prid boljše aerodinamike pogreznjene v vrata, zadnje luči so v obliki črke Y.

Scenic E-tech je dolg 4.470 mm, širok 1.864 in visok 1.571 mm, njegova medosna razdalja pa znaša 2.785 mm. V primerjavi z meganom je 271 mm daljši in zato tudi prostornejši, na voljo pa bo izključno s petimi sedeži.

Notranjost je sorodna meganovi, vključno s številnimi predali on odlagalnimi mesti za drobnarije z 38,7 litra skupne velikosti. Omeniti velja inovativen naslon za roko na zadnji sedežih, ki je opremljen z držali za kozarce, usb vtičnicami, držali za mobilne naprave in brezžičnim polnjenjem, sicer pa je notranjost »primerljiva z najprostornejšimi vozili segmenta C« in se ponaša s prtljažnikom velikosti 545 oziroma 1.670 litrov.

Precejšen poudarek je na trajnosti (Renault namreč namerava postati ogljično nevtralno podjetje; do leta 2040 v Evropi in do 2050 na globalni ravni), zato je 24 odstotkov delov izdelanih recikliranih materialov in 90 odstotkov mase (vključno z baterijo) je mogoče reciklirati.

Precejšnje sorodstvo z meganom skaže tudi v arhitekturi armaturne plošče, vključno z osrednjim pokončnim zaslonom premera 30,5 cm in zaslonom premera 31,2 cm pred voznikom. Infotainment temelji na sistemu openR link (osnova android), na voljo so številne različne nastavitve, omeniti velja še panoramsko strešno okno s samodejno zatemnitvijo.

Tehnično temelji na platformi CMF-EV (renault megane e-tech, nissan ariya) in bo sprva na voljo z dvema velikostma baterije in dvema različni močnima motorjema. Vstopni model zmore 125 kW (170 KM) in 280 Nm ter ob bateriji kapacitete 60 kWh obljublja 418 km dosega, močnejši pa zmore 160 kW (218 KM), 300 Nm ter kar 610 km (baterija ima 87 kWh).

Izbirati bo mogoče še med tremi paketi opreme (prvič bo pri električnem renaultu na voljo tudi prestižni espirit alpine), prodaja bo stekla v začetku prihodnjega leta, cene pa trenutno še niso znane.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.