Aktualno
Šef Volkswagna je priznal, da so gumbi na dotik velika napaka, rešitev je na poti
Izvršni direktor Thomas Schäfer je priznal, da je upravljanje na dotik naredilo veliko škode in da je znamka razočarala stranke, ki ne bi smele biti razočarane.
Sreda, 21. junij 2023
Volkswagnovi avtomobili so imeli vedno funkcionalno notranjost z enostavno zasnovo armaturne plošče in intuitivnim upravljanjem. Vse se je spremenilo, ko je leta 2019 na trg prišla osma generacija golfa in se je ekipa iz Wolfsburga odločila poskusiti nekaj novega ter predstavila upravljanje na dotik. Ne govorimo samo o prefinjenih gumbih na volanu, temveč tudi o drsniku na dotik pod infotainmentom za prilagajanje temperature.
Novo zasnovo je prejel tudi ID.3 in nekateri modeli drugih blagovnih znamk skupine Volkswagen. V brutalno iskrenem intervjuju za Autocar je izvršni direktor Thomas Schäfer priznal, da je upravljanje na dotik napaka. Človek, ki je odgovoren za osrednjo znamko skupine Volkswagen, je dejal, da so kontrole na dotik "zagotovo naredile veliko škode" in da je podjetje "razočaralo stranke, ki ne bi smele biti razočarane." K sreči je rešitev na poti, saj se bo nemška znamka znebila drsnikov na dotik za upravljanje klimatske naprave in volanskih tipk na dotik.
Čeprav je Volkswagen pred kratkim prenovil ID.3, ima kompaktna električna kombilimuzina še vedno staro zasnovo notranjosti. Prvi model z novo zasnovo bo tiguan naslednje generacije, ki je bil pred kratkim predstavljen na uradnih slikah. Novo ureditev brez motečih drsnikov na dotik bosta imela tudi golf Mk 8.5 in karavanski passat B9. Če pobližje pogledamo sredinsko konzolo prihajajočega tiguana, vidimo vrtljivi gumb z vgrajenim zaslonom OLED. Namenjen je prilagajanju glasnosti in barv ambientalne osvetlitve ter izbiranju načinov vožnje sistema 4Motion Active Control.
Kljub temu se Volkswagen ne vrača k starim, dobrim, klasičnim kontrolam, saj se danes vse vrti okoli postavitve velikih zaslonov in natlačitve večine funkcij znotraj infotainmenta. V primeru tiguana bo meril do 15 palcev in se bo ujemal s tistim v ID.7.
Na splošno se proizvajalci avtomobilov odmikajo od kabin, ki bi bile polne gumbov, zato v želji po minimalističnem videzu "čistijo" svojo notranjost in hočejo pokazati, da je manj več. Schäfer pravi, da je predelava njihovih kabin zahtevala "ogromno ekipo" in je vzela "kar nekaj časa", da so obdelali "preglednico Excel v velikosti sobe." Nadalje je dejal, da podjetje ne bi smelo zbegati svojih kupcev s tem, da bi v vsakem novem modelu predstavili popolnoma drugačen koncept notranjosti.