Škoda elroq
Nova popolnoma električna škoda je razkrita!
Škodin nov kompaktni električni križanec, ki bo na voljo s pogonom na zadnji ali na vsa štiri kolesa, obljublja do 560 kilometrov dosega. Prispel bo v na začetku prihodnjega leta.
Sreda, 2. oktober 2024
Gre za 4,49 metra dolg avtomobil z 2,77 metra v medosju, ki je bil ustvarjen z novim oblikovalskim jezikom Modern Solid. Ta prinaša popolnoma nov sprednji del, medtem ko zadek malce spominja na enyaqa in karoqa. Zunanjost se s posebno obliko ogledal in aktivnim sistemom hlajenja, ki se odpira po potrebi, pohvali s količnikom zračnega upora 0,26.
Notranjost je minimalistično zasnovana in izdelana iz trajnostnih materialov. Sedeži so izdelani iz tkanine, imenovane Recytitan, ki je v 78 % sestavljena iz posebne mešanice plastike, pridobljene iz recikliranih plastenk in recikliranih oblačil. Ta material, ki je prisoten na sedežih, vratnih oblogah in osrednjem naslonu za roke, je del paketa loft design selection. Ta bo ena od štirih možnosti (ob studio, lodge in suite za notranjost), ki bodo na voljo za notranjost elroqa. Izpostaviti velja še lodge, za katerega je značilna uporaba Technofila, ki vsebuje vlakna Econyl, pridobljena s pomočjo recikliranega najlona iz ribiških mrež.
Pred sovoznikom je nameščen 12,7-centimetrski (5-palčni) zaslon, medtem ko je multimediji namenjen 33-centimetrski (12,9-palčni) zaslon na dotik z vmesnikom, ki smo ga že videli pri drugih novejših hišnih modelih. Poleg zaslona je na voljo nekaj fizičnih gumbov za upravljanje glavnih funkcij, na izbiro bo tudi projekcijski zaslon.
Notranjost se pohvali s pametnimi rešitvami Simply Clever, med katerimi velja omeniti prostor za odlaganje tablice, odložišče za potnike v drugi vrsti ter ostale prostore s skupno prostornino 48 litrov. Prtljažnik ob tem meri 470 litrov, z zlaganjem sedežev pa njegova prostornina naraste na 1.580 litrov.
Češki novinec sloni na koncernski platformi za električna vozila MEB. Vstopni elroq 50 poganja elektromotor na zadnji osi z močjo 125 kW (170 KM) in kombinaciji z baterijo s kapaciteto 55 kWh obljublja 370 kilometrov dosega. Elroq 60, prav tako s pogonom na zadnji kolesi, zmore 150 kW (204 KM) in z baterijo s kapaciteto 63 kWh prevozi do 400 kilometrov. Tu pa sta še modela z baterijo s kapaciteto 82 kW v kombinaciji s pogonom na zadnji ali na vsa štiri kolesa. Prvi je elroq 85, ki zmore 210 kW (286 KM), drugi pa elroq 85x, ki z dodatnim motorjem na sprednji osi ponuja 220 kW (299 KM) in do 560 kilometrov dosega.
Slovenske cene še niso znane, a predvidevamo, da bo treba za osnovni model odšteti okoli 33 tisoč evrov.