Avto.info

Škoda kodiaq

Z isto glavno sestavino

Novi kodiaq je malo bolj eleganten in malce večji kot prej Na izbiro je kot bencinar, kot priključni hibrid, ali s preizkušeno dizelsko tehniko TDI. Vstopni model stane slabih 36 tisoč evrov, bolj umirjenim bo sledila športna izvedba RS.

Torek, 11. junij 2024

Po uspehu prvega kodiaqa pri Škodi za novi model niso bistveno spreminjali recepta, katerega glavna sestavina je prostornost. V bistvu so je še malo dodali, saj je avtomobil v primerjavi s predhodnikom zrasel za dobrih šest centimetrov v dolžino, ki so, ob enaki medosni razdali (2,79 metra) in nekolikoliko večjem zadnjem previsu, skocentrirani v zadku. To med drugim omogoča sedemsedežno postavitev v treh vrstah. Večji kot prej je tudi prtljažnik, pri petsedežni različici meri od 910 do 2.105 litrov.

Armaturna plošča je digitalizirana, a ohranja tudi praktično analogno upravljanje. Namesto klasičnih merilnikov je vgrajen 25,4-centimetrski barvni zaslon. Na sredini je nameščen 25,4- ali 33-centimetrski (10- ali 13-palčni) zaslon na dotik, ki mu na srečo niso poverili čisto vseh funkcij. Pod njim so namreč nameščeni trije fizični vrtljivi multifunkcijski gumbi s 4,3-centimerskimi zaslončki. Novost predstavlja tudi izbirno stikalo dvosklopčnega menjalnika, ki je nameščeno na volanskem drogu in nadomešča klasično prestavno ročico na sredinskem grebenu.

Motorna paleta je razmeroma preprosta, a lahko rečemo, da ponuja za vsakega nekaj. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski blagohibridni turbobencinar, nad katerega se uvršča priključni hibrid z enakim bencinskim motorjem in v ohišje dvosklopčnega menjalnika vgrajenim elektromotorjem s 85 kilovati in sistemsko močjo 150 kilovatov (204 KM), ki z baterijo s kapaciteto 26 kilovatnih ur obljublja več kot 100 kilometrov električnega dosega.  Bencinsko ponudbo bo kasneje dopolnil dvolitrski TSI s 150 kilovati (204 KM). Bistven del ponudbe še naprej predstavlja tudi dizelska tehnika, in sicer v obliki dvolitrskega stroja TDI v izvedbah s 110 ali 142 kilovati ( 150 ali 193 KM). Z izjemo priključnega hibrida, ki je povezan s šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom imajo vsi modeli serijsko vgrajen sedemstopenjski DSG, najmočnejši bencinar in močnejši dizel pa tudi štirikolesni pogon.

Ob začetju prodaje se cene gibljejo od 35.832 evrov, kolikor stane vstopni bencinski model in največ 42.593 evrov, koliko zahtevajo za štirikolesno gnano dizelsko različico. Predvidoma jeseni bo na voljo dinamično naravna oprema sportline, nekoliko kasneje bo prispela še bolj športna in zmogljivejša različica RS.

Več o novem kodiaqu z vtisi s prve slovenske vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.