Škoda kodiaq
Z isto glavno sestavino
Novi kodiaq je malo bolj eleganten in malce večji kot prej Na izbiro je kot bencinar, kot priključni hibrid, ali s preizkušeno dizelsko tehniko TDI. Vstopni model stane slabih 36 tisoč evrov, bolj umirjenim bo sledila športna izvedba RS.
Torek, 11. junij 2024
Po uspehu prvega kodiaqa pri Škodi za novi model niso bistveno spreminjali recepta, katerega glavna sestavina je prostornost. V bistvu so je še malo dodali, saj je avtomobil v primerjavi s predhodnikom zrasel za dobrih šest centimetrov v dolžino, ki so, ob enaki medosni razdali (2,79 metra) in nekolikoliko večjem zadnjem previsu, skocentrirani v zadku. To med drugim omogoča sedemsedežno postavitev v treh vrstah. Večji kot prej je tudi prtljažnik, pri petsedežni različici meri od 910 do 2.105 litrov.
Armaturna plošča je digitalizirana, a ohranja tudi praktično analogno upravljanje. Namesto klasičnih merilnikov je vgrajen 25,4-centimetrski barvni zaslon. Na sredini je nameščen 25,4- ali 33-centimetrski (10- ali 13-palčni) zaslon na dotik, ki mu na srečo niso poverili čisto vseh funkcij. Pod njim so namreč nameščeni trije fizični vrtljivi multifunkcijski gumbi s 4,3-centimerskimi zaslončki. Novost predstavlja tudi izbirno stikalo dvosklopčnega menjalnika, ki je nameščeno na volanskem drogu in nadomešča klasično prestavno ročico na sredinskem grebenu.
Motorna paleta je razmeroma preprosta, a lahko rečemo, da ponuja za vsakega nekaj. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski blagohibridni turbobencinar, nad katerega se uvršča priključni hibrid z enakim bencinskim motorjem in v ohišje dvosklopčnega menjalnika vgrajenim elektromotorjem s 85 kilovati in sistemsko močjo 150 kilovatov (204 KM), ki z baterijo s kapaciteto 26 kilovatnih ur obljublja več kot 100 kilometrov električnega dosega. Bencinsko ponudbo bo kasneje dopolnil dvolitrski TSI s 150 kilovati (204 KM). Bistven del ponudbe še naprej predstavlja tudi dizelska tehnika, in sicer v obliki dvolitrskega stroja TDI v izvedbah s 110 ali 142 kilovati ( 150 ali 193 KM). Z izjemo priključnega hibrida, ki je povezan s šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom imajo vsi modeli serijsko vgrajen sedemstopenjski DSG, najmočnejši bencinar in močnejši dizel pa tudi štirikolesni pogon.
Ob začetju prodaje se cene gibljejo od 35.832 evrov, kolikor stane vstopni bencinski model in največ 42.593 evrov, koliko zahtevajo za štirikolesno gnano dizelsko različico. Predvidoma jeseni bo na voljo dinamično naravna oprema sportline, nekoliko kasneje bo prispela še bolj športna in zmogljivejša različica RS.
Več o novem kodiaqu z vtisi s prve slovenske vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje.
Oznake:
- kodiaq
- priključni hibrid
- Škoda
- turbodizel