Avto.info

Škoda superb

To je novi Škodin zastavonoša

Škoda je predstavila novega superba, ki je zopet na voljo kot petvratna limuzina in karavanski combi. Prodaja bo stekla v začetku prihodnjega leta, cene še niso znane.

Petek, 3. november 2023

Po skicah zunanjosti in že pred časom razkriti notranjosti se je Škodin zastavonoša s klasičnim pogonom uradno predstavil v svoji četrti generaciji. Oblikovno gre za evolucijo predhodnika, poleg široke palete bencinskih in dizelskih motorjev ter priključnega hibrida pa bo za razliko od sestrskega volkswagna passata na voljo tudi v petvratni limuzinski izvedbi.

Kljub očitnemu oblikovnemu sorodstvu s tretjo generacijo superba in drugimi Škodinimi modeli je vseeno povsem nov, z ostreje urezanimi linijami ter LED svetlobnimi telesi (sprednja žarometa sta matrična), kar mu doda nekaj premium pridiha. Sprednja maska je širša kot prej, reže za zajem zraka v odbijaču poudarja kromirana letvica. Obenem je v dolžino zrasel za 43 mm in 12 mm višino ter se ponaša z nizkim količnikom zračnega upora. Limuzina v dolžino meri 4.912 mm ozirom centimeter več od karavana (4.902 mm), obe izvedbi pa imata enako medosno razdaljo 2.841 mm.

V notranjosti se ponaša z opaznim napredkom na področju kakovosti in tehnologije. Na sredinski konzoli je visoko nasajen osrednji zaslon infotainmenta premera 33 cm, zaslon pred voznikom namesto klasičnih merilnikov meri 25,4 cm. Posebej velja omeniti tudi tri velike fizične gumbe (s 4,3 cm zasloni). Zunanja dva sta namenjena klimatski napravi in gretju oziroma hlajenju sedežev, osrednji pa ima različne funkcije, kot so nastavljanje smeri in jakosti pretoka zraka ter glasnosti avdio sistema, izbira različnih voznih režimov ali povečevanje zemljevida navigacijskega sistema.

Glede prostornosti pri Škodi pravijo, da sta prostor za glave potnikov in prtljažni prostor »precej zrasla« v primerjavi s predhodnikom. Natančneje, prtljažnik pri limuzinskem superbu meri 645 litrov in pri karavanskem combiju 690 oziroma 1.920 litrov, na krovu je tudi 28 uporabnih »simply clever« rešitev. V zasledovanju trajnosti so notranje tkanine v celoti izdelane iz recikliranega poliestra, za razliko od nekaterih drugih proizvajalcev pa superb ohranja možnost oblazinjenja iz pravega usnja, obdelanega z okolju prijaznim postopkom strojenja z uporabo ostankov predelave kavnih zrn ali odpadne vode pri predelavi oliv.

Tehnično temelji na dodelani platformi MQB, ki si jo deli z novim passatom, motonra paleta pa je bolj ali manj enaka, kot v novem kodiaqu. To pomeni z blagim hibridom podprt 1,5-litrski bencinar s 110 kW (150 KM) in dve izvedbi 2.0 TSI stroja s 150 ali 195 kW (204 ali 265 KM) na bencinski strani ter 2.0 TDI s 110 ali 142 kW (150 ali 193 KM) na dizelski. Vsem motorjem streže samodejni DSG menjalnik s sedmimi stopnjami prenosa, najmočnejša bencinar in dizel imata štirikolesni pogon. Ponudbo zaokrožuje še priključnohibridna različica – ta je na voljo le pri izvedbi combi, gre pa za kombinacijo 1,5-litrskega bencinskega in električnega motorja s 150 kW (204 KM) in baterije kapacitete 25,7 kWh, ki obljublja prek sto kilometrov električnega dosega.

Kot rečeno, cene bodo znane nekoliko kasneje, na cestah pa novega superba, ki ga bodo izdelovali v tovarni v Bratislavi (vzporedno s passatom variant), lahko pričakujemo v prvi četrtini prihodnjega leta.

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.