Avto.info

Suzuki vitara

Nova prenova za vitaro

Aktualna, četrta generacija vitare šteje okroglo desetletje, Japonci pa so ji namenili še eno prenovo, ki ji bi še nekaj let ohranila pri življenju. Prenova ji prinaša osveženo podobo in nov infotainment ter rahlo nadgrajeno varnostno opremo, motorji ostajajo nespremenjeni.

Sreda, 3. april 2024

Sedanja vitara je bila predstavljena leta 2014, prve prenove je bila deležna v 2018, leta 2020 je dobila motorje z blagohibridno tehnologijo, od leta 2022 dalje je na voljo tudi hibrid. Najnovejša prenova pa se osredotoča na osveženo zunanjost in izboljšano tehnologijo v kabini.

Prenovljeno vitaro boste zlahka spoznali po novem, bolj čisto oblikovanem sprednjem odbijaču s pokončnimi led dnevnimi lučmi namesto meglenk. Nova maska je dobila večjo odprtino za zajem zraka, z več črtne plastike pa botruje nekoliko bolj robustnemu videzu. Ostalih sprememb, razen novih dizajnov litih platišč in nekaj novih karoserijskih barv praktično ni.

Notranjost so leta že nekoliko načela, a po drugi strani to pomeni stare dobre analogne merilnike in fizična stikala ter gumbe klimatske naprave, novost pa je osredni zaslon infotainmenta premera 22,9 cm. Tu so če usb vtičnice, povezava bluetooth, Wi-Fi ter povezavi android in apple. Do nekaterih funkcij vozila j dostop mogoč tudi prek aplikacije na mobilnem telefonu.

Vse skupaj zaokrožuje še bogatejša bera varnostnih sistemov ADAS, mar pomeni pomoč pri zaviranju z dvema tipaloma, sistem za nadzor voznika, prilagodljiv tempomat, prepoznavo prometnih znakov ter sistem za pomoč pri vožnji po svojem pasu.

Motorna paleta ostaja nespremenjena, obsega pa prisilno polnjen 1,4-litrski bencinski motor s 95 kW (129 KM) ter 48-oltno blagohibridno podporo dodatnega elektromotorja z 10 kW (14 KM). Ta možnost je na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter sprednjim ali štirikolesnim pogonom allgrip select 4WD.

Druga možnost je učinkovitejši hibrid s 140-voltno litij ionski baterijo, sestavljata pa ga še atmosferski 1,5-litrski motor s 74 kW (101 KM) in elektromotor s 25 kW (34 KM). Sistemska moč tega pogona je 85 kW (116 KM), streže pa mi šeststopenjski samodejni menjalnik.

Prenovljena vitara bo na ceste zapeljala v začetku poletja, cene zaenkrat še niso znane.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.