Video
Zabavni triki, ki jih pri novi panameri omogoča inovativno aktivno podvozje
Napredni sistem vzmetenja nove panamere med vožnjo odpravlja nagibanje in udarce cestnih neravnin - četudi ga ne boste mogli upravljati prek telefona, kot lahko vidite na tem predstavitvenem modelu.
Nedelja, 17. marec 2024
Čeprav novi porsche panamera na prvi pogled ni občutno drugačen od modela, ki ga je zamenjal, ima "pod kožo" veliko pomembnih nadgradenj, med katerimi verjetno najbolj izstopa novi sistem Porsche Active Ride. Gre za kompleksno aktivno vzmetenje, ki obljublja, da bo spremenilo način vožnje v tej športni limuzini, in ponuja tudi nekaj zabavnih trikov. Na primer, če pametni telefon postavite v vlogo žiroskopa, lahko voznik nadzoruje dinamične gibe avtomobila.
Revolucionarno aktivno vzmetenje z 2-ventilsko tehnologijo in električno krmiljenimi hidravličnimi črpalkami, napajanimi iz 400-voltnega sistema, omogoča natančno ustvarjanje sil v smereh odboja in stiskanja. Vozilo se tako med dinamično vožnjo izjemno natančno odziva na cestne nepravilnosti, karoserija pa tako ves čas ostaja v stabilnem vodoravnem položaju. Blažilniki, ki delujejo s frekvenco do 13 Hz, se lahko prilagodijo največ 13-krat na sekundo, kar omogoča takojšnjo reakcijo na spremenjeno vozno situacijo ali cestno površino. Ta tehnologija ne izboljša le udobja in stabilnosti, ampak ponuja tudi dodatne inovativne funkcije, kot sta čezmerna kompenzacija nagibanja karoserije ter dvig karoserije za lažji vstop v vozilo in izstop iz njega.
Tako kot Mercedesov sistem E-Active Body Control, ki je bil pred šestimi leti predstavljen v modelu GLE, je tudi Porschejev sistem Active Ride tehnično mogoče uporabljati tudi, ko vozilo miruje. Preden vas navdušenje preveč prevzame, moramo opozoriti, da ta zabavna funkcija ne bo na voljo v serijskem avtomobilu, temveč je bila kot zabavni vložek omogočena samo na predstavitvi.