Avto.info

Tehnika

Bosch in Daimler sta izbrala platformo UI Nvidia

  • Sistemska arhitektura za popolnoma avtomatizirano mestno vožnjo brez voznika mora biti vsestranska, odvečna in pri-okvari-operativna.
  • Boscheve in Daimlerjeve metode strojnega učenja bodo ustvarile algoritme za vožnjo vozil.
  • Mreža ECU za avtomatizirano mestno vožnjo obdela več sto bilijonov operacij na sekundo.
Ponedeljek, 23. julij 2018

Avtomatizirana vozila so kompleksni računalniki na kolesih, zato potrebujejo še več računalniške moči, če se hočejo samodejno pogajati o mestnem prometu, z vhodom, pridobljenim iz vrste različnih senzorjev iz okolja. Bosch in Daimler sta v svojem zavezništvu za postavitev visoko avtomatiziranih vozil brez voznika na mestne ceste določila računalniško moč, ki je potrebna za njun bodoči sistem. Obe podjetji sta izbrali in podpisali sporazum z ameriškim računalniškim podjetjem za UI Nvidia, ki bo dobavitelj potrebne platforme za umetno inteligenco (UI). UI je pomemben gradnik v mreži popolnoma avtomatiziranih vozil brez voznika več posameznih enot ECU (elektronske krmilne enote). V skladu s to pogodbo bo podjetje Nvidia zagotovilo svojo platformo Drive Pegasus, ki jo poganjajo visokozmogljivi avtomobilski procesorji UI, skupaj s sistemsko programsko opremo, ki bo obdelovala algoritme za vožnjo vozil, ki jih bosta Bosch in Daimler ustvarila s pomočjo metod strojnega učenja. Tako bo mreža ECU dosegla računalniško zmogljivost več sto bilijonov operacij na sekundo. To je podobno zmogljivosti, ki jo premore vsaj šest sinhroniziranih in zelo naprednih računalniških delovnih postaj.

Podatki senzorja, obdelani v delcih sekunde

Za uresničitev avtomatizirane vožnje v mestih je potrebna vsestranska, odvečna in pri-okvari-operativna sistemska arhitektura. Vrstica zmogljivosti za omrežne enote ECU ni nič nižja, saj navigacija mestnega prometa predstavlja ogromno dela. Ta mreža obravnava vse informacije, zbrane in posredovane s strani različnih radarskih, video, laserskih in ultrazvočnih senzorjev. Samo en video senzor, kot je Boscheva stereo video kamera, ustvari 100 gigabajtov podatkov v enem kilometru. Mreža ECU združuje podatke, pridobljene iz vseh senzorjev iz okolice v procesu, imenovanem fuzija senzorjev. V delcih sekunde te podatke oceni in naredi načrt potovanja vozila. To je tako hitro kot občutek dotika, ki potrebuje med 20 in 500 milisekund, da doseže človeške možgane. Bosch in Daimler združujeta več let izkušenj v razvoj sistemov funkcionalne varnosti. Da bi dosegli največjo varnost in zanesljivost, potrebne računalniške operacije izvaja več vzporednih vezij. V primeru okvare, ki je zelo malo verjetna, lahko do rezultatov teh vzporednih izračunov dostopate v trenutku.

Mreža ECU bo vgrajena v hladilni tokokrog baterijskih celic
 

Visoka računalniška zmogljivost in veliko število operacij, ki jih je treba izvesti, pomenita, da je treba mrežo ECU ohlajati. Bosch in Daimler sta razvila učinkovit koncept na podlagi hlajenja tekočin. V tem skupaj razvitem sistemu za visoko avtomatizirano mestno vožnjo brez voznika Mercedes-Benz namerava uvesti vozila na baterijski pogon. Ti avtomobili imajo na krovu hladilni sistem, zato lahko inženirji kar najbolje izkoristijo to tehnologijo in vgradijo mreže ECU v napredni hladilni tokokrog baterijskih celic.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.