Avto.info
Iskalnik: Model:

Alfa romeo giulia quadrifoglio

Za alfa samce

  • Giulia z zeleno deteljico je za mnoge predane ljubitelje pomenila drugo vstajenje Alfe Romeo
  • Ferrarijev motor je izgubil dva valja, a je s kar 375 kW (510 KM) brutalno zmogljiv
  • Izjemnim pospeškom odlično kljubujejo karbonsko-keramične zavore za 7.890 evrov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 26. februar 2017

Vrnitev v igro po dolgih letih upokojitve nikoli ni lahko delo. Alfi Romeo je ta podvig presenetljivo dobro uspel, poleg tega pa se nova giulia brez sramu postavi ob bok tudi najboljšim nemškim športno začinjenim izdelkom. S Ferrarijevo genetiko prepojena izvedba quadrifoglio je namreč pravo razodetje in samo čudimo se lahko, kako je Italijanom to uspelo.

O voznih lastnostih giulie quadrifoglio, ki jo poganja 2,9-litrski V6 z dvema turbopolnilnikoma, smo že veliko napisali, zato tokrat bolj na hitro. Čeprav so ji namenili razmeroma udobno naravnano podvozje, sta natančno krmiljenje in popolna razporeditev teže v razmerju 50 : 50 pravi recept za naravno odlično vodljivost. Vseeno je bila moč 375 kW (510 KM), ki jo morata zadnji kolesi nekako spraviti na asfalt, pri nizkih temperaturah in zimskih pnevmatikah enostavno prehuda. Ob vsakem resnejšem pritisku na stopalko za plin je zadek veselo poplesal in od voznika vselej zahteval stoodstotno pozornost. Dobro, ob tem moramo priznati, da večino testnega termina stikalo sistema DNA, ki upravlja odzivnost motorja ter volana in trdoto podvozja, ni zapustilo športne nastavitve D (dynamic). Takrat se iz štirih zaključkov izpušnih cevi zasliši malenkost bolj jezno brbotanje, medtem ko odzivnost odličnega ZF-ovega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika postane zavidljivo hitra. Hitro delovanje lahko voznik nadgradi z lastnimi ukazi prek obvolanskih ročic, ki sta izdelani iz kovine in zares zelo veliki. To je dobro, saj nista nameščeni na volan in se zato ne premikata z njim.

Giulia quadrifoglio je pognala strah v kosti BMW-ju M3 in mercedesu C63 S AMG.


Sicer pa je tudi večina drugih stvari v kabini izjemno premišljeno in lično dodelana. Vsi namreč vemo, da je prava alfa dobro videti navzven, a v notranjosti ni bilo vedno tako. Giulia je na tem področju pozitivno presenetila, tako z vzorno ergonomijo kot preprostim in elegantnim oblikovanjem. Če vseeno lahko malce nergamo, nas je zmotilo to, da ob vzvratni vožnji osrednji zaslon ne more opravljati nobene druge funkcije kot projicirati sliko kamere na zadku. Po naključju smo takrat želeli spremeniti nastavitev klimatske naprave, a se ni zgodilo nič.

Prestižne limuzine tega velikostnega razreda sicer že pregovorno največ nudijo tistim, ki sedijo spredaj, zadnja klop in prtljažnik pa večinoma nista prav visoki prioriteti. Zato nas je presenetilo, da je v giulii spodobno odmerjen prostor tudi na zadnjih sedežih, prtljažnik pa žal razočara z izjemno majhno odprtino. Če se skozi to s potovalko že prebijete, vas tam čaka zadovoljivih 480 litrov prostora.

Ker so se pri Alfi s tole cestno zverino včlanili v klub najboljših limuzinskih športnikov, je žal morala slediti tudi cena avtomobila. Pri nas je za giulio QV treba odšteti vsaj 84.990 evrov (ob upoštevanem popustu 2.500 evrov), dodatki, ob katerih se okuženim z bencinom pocedijo sline, pa zahtevajo še zajeten kupček denarja. Karbo-keramične zavore, ki grizejo kot satan in giulio pri 100 km/h ustavijo v rekordnih 32 metrih, stanejo 7.890 evrov. Potem so tu še rdeča barva competizione za 2.800 evrov in Sparcova športna sedeža iz ogljikovih vlaken za nadaljnjih 3.750 evrov.

Za takole štiriperesno deteljico je torej treba odšteti približno sto tisočakov. Za ta denar pa dobite avtomobil, ki do stotice pospeši v le 3,9 sekunde in doseže hitrost več kot 300 km/h. Zaradi tega in primerljivo impresivne cene je jasno, zakaj je izvedba quadrifoglio namenjena pravim alfa moškim. 
 

Alfa romeo giulia quadrifoglio
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, šestvaljnik V-oblike, 2891 ccm, 375 kW (510 KM) pri 6500/min, 600 Nm pri 2500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4639 x 1873 x 1426 mm; Medos. razdalja: 2820 mm; Pnevmatike: 245/35 R19 spredaj, 285/30 R19 zadaj; Masa/nosilnost: 1695/455 kg; Prtljažnik: 480 l.
  Največja hitrost:  307 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 3,9 s; Poraba goriva (EU): 12,4/5,7/8,2 l/100 km; Povprečje na testu: 16,9 l/100 km; Izpust CO2: 189 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.2 JTDm): 34.490 €, testno vozilo: 102.750 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana.
motor, menjalnik, podvozje dostop do prtljažnika, poraba brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.