Alfa romeo giulietta 1.6 JTDm 120 TCT super
Vredna svojega imena
- Prenovljena giulietta z videzom in vsebino bolj kot kdaj koli prej stavi na športnost
- Z elektronsko zaporo diferenciala in odličnim dvosklopčnim menjalnikom je tudi osnovni turbodizel zelo zabavna izbira
Sobota, 26. november 2016
V njenem razredu prav gotovo obstajajo uporabnejši avtomobili, cenejši tudi, pa bolj zanesljivi prav tako. A noben od njih ni alfa romeo giullieta, avtomobil znamke, ki že več kot stoletje velja za sinonim italijanske sposobnosti združevanja brezčasne lepote s športnostjo. Čeprav v zadnjem desetletju ali dveh niso bili čisto pri stvari in se je večkrat zdelo, da v temi iščejo stikalo luči, so ravno z giulietto obrnili nov list. Z nedavno prenovo pa so le še potrdili dejstvo, da so na pravi poti.
Osvežitev je avtomobilu prinesla tipične malenkostne oblikovne popravke, bolj pomembni pa so vsebinski. V primeru izvedbe z 1,6-litrskim turbodizlom z 88 kW (120 KM) je novost možnost izbire samodejnega menjalnika z dvojno sklopko (TCT). Ta ima šest prestav in deluje izredno hitro in gladko. Njegova vloga je še toliko pomembnejša, ker tudi iz najšibkejšega dizla v ponudbi uspe izvleči več kot spodobne zmogljivosti. Takšni giulietti enostavno nič ne manjka, nagradi pa z varčnostjo in ugodnejšo
ceno. Od zmogljivejših izvedb je najmanj za tisočaka cenejša, medtem ko se na testu poraba ni dvignila čez sedem litrov.
Velikokrat smo se ujeli v iskanju pravega programa sistema DNA, saj je bilo prestavljanje v načinu normal malenkost preveč zaspano, dynamic pa je predolgo ohranil prenizko prestavo.
Po okusu pravih alfistov je tudi novi paket dodatne opreme veloce (na voljo od opreme super naprej), ki običajne različice vizualno in z nekaterimi funkcionalnimi dodatki lepo približa najbolj zmogljivi izvedbi veloce (prej poznani kot QV). Navzven jo boste na cesti prepoznali po poudarjenih odbijačih in pragovih, športnem zaključku izpušne cevi ter znižanemu podvozju.
Med novosti v kabini, ki so na voljo pri vseh izvedbah, spada izboljšan multimedijski sistem uconnect s sicer precej majhnim zaslonom, katerega najnovejše funkcije v ospredje postavljajo povezljivost z internetom. Sicer pa so tudi dodatki v notranjosti v prvi vrsti podrejeni športnosti. Zaradi tega je vozniška izkušnja zares zelo dobra, avtomobil pa, tudi s tem motorjem, vreden svojega imena in ugleda, ki pride z njim.
Alfa romeo giulietta 1.6 JTDm 120 TCT super |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3750/min, 320 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4351 x 1798 x 1465 mm; Medos. razdalja: 2634 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1395/465 kg; Prtljažnik: 350–1518 l. |
Največja hitrost: 195 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 4,9/3,3/3,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 103 g/km. |
Cena: osnovni model (1.4 TB 120): 18.990 €, testno vozilo: 26.620 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana. |
videz, pogonski sklop | prostornost in dostop do prtljažnika | brez napak |
Oznake:
- alfa romeo
- giulietta
- kombilimuzina
- test
- turbodizel