Avto.info
Iskalnik: Model:

Audi A4 allroad 2.0 TDI quattro

Elegantna alternativa

  • Allroad je eleganten karavan za mesto in avanture na lažjih terenih
  • Z dvolitrskim turbodizlom in menjalnikom S-tronic je presenetljivo poskočen in dovolj varčen
  • Skoraj neizogibni dodatki ponesejo ceno proti 60 tisočakom
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 29. september 2018

Med premijskimi modeli srednjega višjega razreda ni ravno veliko terensko naravnanih modelov. Poleg Audijeve štirice allroad sta tu le še subaru outback, ki ima malce drugačno filozofijo, in volvo V60 cross country, ki se v trenutni obliki počasi poslavlja. Nekoč je imela svojega predstavnika v tem razredu z modelom 156 crosswagon tudi Alfa Romeo, ki je v zadnjih letih močno oklestila svojo modelno paleto in na tem področju stavi vse na stelvia. Vsem, ki želijo klasičen premijski terensko naravnan avtomobil, ostane le karavan s štirimi krogi, kar je glede na njegove vrline vse prej kot slabo.

V svetu, ki ga preplavljajo športni terenci, allroad predstavlja odlično izbiro za vse, ki želijo kdaj zapeljati z asfalta, a se ne želijo odpovedati eleganci klasičnega avtomobila.


A4 allroad ima namreč vse dobre lastnosti običajne štirice. To so uglajenost, odlična ergonomija in kakovostna izdelava. K temu v Ingolstadtu z oznako allroad dodajo še za 23 milimetrov večjo oddaljenost karoserije od tal, robustne obrobe blatnikov in odbijačev ter posebne oblike platišč. To, seveda, ni vse. Tu sta še serijski štirikolesni pogon in opcijski sistem za izbiro voznih načinov drive select, ki poleg običajnih (efficiency, comfort, auto, dynamic in individual) vključuje tudi način offroad. Ta prilagodi delovanje motorja in menjalnika ter elektronskih pomagal za vožnjo po lahkem terenu. Allroad torej ni plezalec, temveč vsestransko uporaben karavan, s katerim boste lahko mirne duše zapeljali na kakšen kolovoz in prišli do samotnega vikenda poleti ali pozimi. Za to je poleg dodatnega odmika od tal najbolj zaslužen Audijev stalni štirikolesni pogon quattro, ki samodejno in neopazno razporeja navor med sprednjo in zadnjo osjo. Ta poleg zanesljivega oprijema na spolzkih podlagah zagotavlja zelo hitra speljevanja brez spodrsavanja koles in vklapljanja elektronike za nadzor stabilnosti.

Z nevsiljivimi terenskimi dodatki je odličen avtomobil za vse priložnosti.


Obenem je to čisto običajen avtomobil, ki ohranja elegantno silhueto karavana, s katero se ne more pohvaliti noben športni terenec. Enako velja za vozne lastnosti. Podvozje je zelo čvrsto, zato se pri vožnji čez krajše neravnine v kabino prenese kakšen tresljaj preveč. Toda avtomobil zaradi tega v ovinkih deluje zelo zanesljivo, saj se komaj kaj nagne in vozniku daje občutek, da vozi po tračnicah. To omogoča zelo dinamično vožnjo, popolnoma na ravni običajnih karavanov. K temu kar vabi tudi pogonski sklop, ki ga sestavljata dvolitrski turbodizelski agregat s 120 kilovati (163 KM) in Audijeva izvedba sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika z oznako S-tronic. Pod dva tisoč vrtljaji motor deluje malce zaspano, a nato pozitivno preseneti z odzivnostjo. Da se vse skupaj dogaja prijetno hitro in popolnoma brez napora za voznika, poskrbi dvosklopčni menjalnik, ki prestavlja izjemno hitro tako v višje kot v nižje prestave. A ima tudi klasične hibe tovrstnih izdelkov. Ob naglih speljevanjih kdaj pocuka, pri pretikanju v vzvratno prestavo pa kdaj zamudi in nato sunkovito zagrabi. Ne glede na to gre za odličen pogonski sklop, s katerim se avtomobil zelo suvereno premika in na področju zmogljivosti ne pušča neizpolnjenih želja. Obenem je zelo uglajen in gladko teče tako ob naglih pospeševanjih kot pri avtocestnih hitrostih. Nas je na koncu prepričal tudi s porabo goriva. Na testu je v povprečju zahteval 7,2 litra plinskega olja na 100 kilometrov.

Skratka, gre za avtomobil, ki ponuja vse, kar ponujajo sobni športni terenci, in pri katerem so vsi glavni elementi tako uglašeni, da zagotavljajo prijetno vožnjo v vseh razmerah. Kar dolgo pa bi verjetno lahko razpravljali o njegovi ceni in o tem, kaj za to dobimo in česa ne. Testni primerek, denimo, je imel za približno 10 tisočakov dodatne opreme in je zato stal skoraj 58 tisoč evrov. S tem je bil dobro, ne pa tudi bogato opremljen. Mi smo pogrešali kamero za vzvratno vožnjo, s katero se lahko danes pohvalijo precej cenejši modeli, za slabih 60 tisočakov pa bi si zaslužil kakšno bolj razkošno oblazinjenje sicer odličnih sedežev.
 

Audi A4 allroad 2.0 TDI quattro
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, štirivaljnik, vrstni, 1968 ccm, 120 kW (163 KM) pri 3.000/min, 400 Nm pri 1750/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4750 x 1842 x 1493 mm; Medos. razdalja: 2818 mm; Pnevmatike: 285/40 R21; Masa/nosilnost: 1715/530 kg; Prtljažnik: 505–1510 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,3 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,6/4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2l/100 km; Izpust CO2: 128 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.0 TDI quattro 110 kW): 44.530 €, testno vozilo: 57.758 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor, menjalnik, štirikolesni pogon serijska oprema, končna cena brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.