Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW M760Li xdrive

Prvi razred

  • Najprestižnejša sedmica je tehnično odlična in udobna potovalna limuzina
  • Mogočen motor V12 razvaja s kar 448 kW (610 KM) moči in 800 Nm navora
  • S ceno 238.900 evrov se lahko primerja z družinsko hišo ali večjim stanovanjem
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 17. februar 2018

Pri Adrii Airways in drugih evropskih letalskih prevoznikih v prvem razredu ne morete uživati, BMW pa v svoji najprestižnejši limuzini užitek ponudi v polni meri. Do Münchna, Dunaja, Milana, Budimpešte, Beograda … ali dlje! Nedvomno boljša izbira od kot pločevinka tesne kabine Canadaira in po možnosti še s kakšnim presedanjem na katerem izmed velikih evropskih letališč.

Medtem ko bi sicer čakali na varnostni pregled, se počasi vkrcavali ali poslušali varnostna navodila, ste že zapustili Slovenijo. Namesto zamudnega letališkega postopka ta čas lahko uživate v drugih stvareh. Govorimo o udobju zadnjih dveh sedežev, pravih direktorskih foteljev. Izdatno nastavljivih in, seveda, podprtih z najrazličnejšimi masažami, dodatnimi oporami za noge, zavesicami preko oken in številnimi drugimi dobrotami. Vključno s hladilnikom, ki poskrbi, da je primerno ohlajena penina ali kakšna druga pijača vedno pri roki.

BMW M760Li xdrive je, kljub oznaki M, predvsem prestižna limuzina najvišjega razreda.


Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je vožnja resnično udobna in da se po tej plati lahko primerja s poslovnim razredom na čezoceanskem letu ali s prvim razredom evropskega hitrega vlaka. Med vožnjo s tem bavarskim presežkom je podobno! Tudi pri hitrostih 200 km/h in več je vožnja presenetljivo tiha, da potujete s hitrostjo, ki je dovoljena le na nemških avtocestah, pričajo le švigajoča drevesa in hiše, ki izginjajo v ozadju.

Poleg odlične zvočne zatesnjenosti k temu pripomore vrhunec motorne ponudbe, svilnato mehko tekoč in prisilno polnjen 6,6-litrski motor V12. Brez rohnenja ali drugih dirkaških zvokov in s štirikolesnim pogonom na cesto učinkovito prenaša kar 448 kW (610 KM) moči. Poleg tega je, tudi zaradi 800 Nm navora, izjemno prožen in pri katerih koli vrtljajih in hitrosti zlahka opravi z več kot 2,2 tone težko limuzino. Ta zmore elektronsko omejenih 250 km/h, če doplačate za dodatni M driver's package, se ta meja premakne na 305 km/h!

Bolj kot na vozniškem boste uživali na enem izmed zadnjih dveh sedežev.


Saj res, voznik. Če je iz pravega testa, ne bo prav nič manj užival kot vi, udobno zleknjeni na zadnjih sedežih. Ogromna zaloga moči in navora, odličen štirikolesni pogon in zmogljive zavore mu omogočajo, da se vedno izvleče iz kritičnih situacij oziroma se v njih sploh ne najde. Kopica najsodobnejših varnostnih in drugih pripomočkov, vključno z delno samodejno vožnjo, aktivnim krmiljenjem volana in vseh štirih koles, pa razbremeni njegov delovni dan. Svojo željo po brutalnih pospeških bo verjetno potešil takrat, ko bo v avtomobilu sam … Na poti v pralnico, recimo. Lepljenje direktorjevega želodca na hrbtenico, zlasti če je poln dobre poslovne večerje, nekako ne sodi v obseg njegovih službenih zadolžitev. Ali pač … Kakor koli, pospešek do sekunde v le 3,7 sekunde (!) je boljši kot pri marsikaterem športniku najbolj zvenečega imena. Pravzaprav je s temi številkami tako motorizirana sedmica celo BMW z najboljšim pospeškom. Tudi s ceno 240 tisočakov (plus dodatki) je v samem vrhu.
 

BMW M760Li xdrive
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, dvanajstvaljnik V-zasnove, 6592 ccm, 448 kW (610 KM) pri 5500/min, 800 Nm pri 1550/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen.
  Velikost:  5238 x 1902 x 1479 mm; Medos. razdalja: 3210 mm; Pnevmatike: spredaj 245/40 R20, zadaj 275/35 R20; Masa/nosilnost: 2255/660 kg; Prtljažnik: 515 l.
  Največja hitrost:  250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 3,7 s; Poraba goriva (EU): 18,4/9,6/12,8 l/100 km; Povprečje na testu: 16,9 l/100 km; Izpust CO2: 294 g/km.
  Cena:  osnovni model (730d): 106.850 €, testno vozilo: 277.235 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
udobje, prestiž, bogata oprema, zmogljivosti, motor
 
/ brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.