BMW M760Li xdrive
Prvi razred
- Najprestižnejša sedmica je tehnično odlična in udobna potovalna limuzina
- Mogočen motor V12 razvaja s kar 448 kW (610 KM) moči in 800 Nm navora
- S ceno 238.900 evrov se lahko primerja z družinsko hišo ali večjim stanovanjem
Sobota, 17. februar 2018
Pri Adrii Airways in drugih evropskih letalskih prevoznikih v prvem razredu ne morete uživati, BMW pa v svoji najprestižnejši limuzini užitek ponudi v polni meri. Do Münchna, Dunaja, Milana, Budimpešte, Beograda … ali dlje! Nedvomno boljša izbira od kot pločevinka tesne kabine Canadaira in po možnosti še s kakšnim presedanjem na katerem izmed velikih evropskih letališč.
Medtem ko bi sicer čakali na varnostni pregled, se počasi vkrcavali ali poslušali varnostna navodila, ste že zapustili Slovenijo. Namesto zamudnega letališkega postopka ta čas lahko uživate v drugih stvareh. Govorimo o udobju zadnjih dveh sedežev, pravih direktorskih foteljev. Izdatno nastavljivih in, seveda, podprtih z najrazličnejšimi masažami, dodatnimi oporami za noge, zavesicami preko oken in številnimi drugimi dobrotami. Vključno s hladilnikom, ki poskrbi, da je primerno ohlajena penina
ali kakšna druga pijača vedno pri roki.
BMW M760Li xdrive je, kljub oznaki M, predvsem prestižna limuzina najvišjega razreda.
Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je vožnja resnično udobna in da se po tej plati lahko primerja s poslovnim razredom na čezoceanskem letu ali s prvim razredom evropskega hitrega vlaka. Med vožnjo s tem bavarskim presežkom je podobno! Tudi pri hitrostih 200 km/h in več je vožnja presenetljivo tiha, da potujete s hitrostjo, ki je dovoljena le na nemških avtocestah, pričajo le švigajoča drevesa in hiše, ki izginjajo v ozadju.
Poleg odlične zvočne zatesnjenosti k temu pripomore vrhunec motorne ponudbe, svilnato mehko tekoč in prisilno polnjen 6,6-litrski motor V12. Brez rohnenja ali drugih dirkaških zvokov in s štirikolesnim pogonom na cesto učinkovito prenaša kar 448 kW (610 KM) moči. Poleg tega je, tudi zaradi 800 Nm navora, izjemno prožen in pri katerih koli vrtljajih in hitrosti zlahka opravi z več kot 2,2 tone težko limuzino. Ta zmore elektronsko omejenih 250 km/h, če doplačate za dodatni M driver's package,
se ta meja premakne na 305 km/h!
Bolj kot na vozniškem boste uživali na enem izmed zadnjih dveh sedežev.
Saj res, voznik. Če je iz pravega testa, ne bo prav nič manj užival kot vi, udobno zleknjeni na zadnjih sedežih. Ogromna zaloga moči in navora, odličen štirikolesni pogon in zmogljive zavore mu omogočajo, da se vedno izvleče iz kritičnih situacij oziroma se v njih sploh ne najde. Kopica najsodobnejših varnostnih in drugih pripomočkov, vključno z delno samodejno vožnjo, aktivnim krmiljenjem volana in vseh štirih koles, pa razbremeni njegov delovni dan. Svojo željo po brutalnih pospeških bo
verjetno potešil takrat, ko bo v avtomobilu sam … Na poti v pralnico, recimo. Lepljenje direktorjevega želodca na hrbtenico, zlasti če je poln dobre poslovne večerje, nekako ne sodi v obseg njegovih službenih zadolžitev. Ali pač … Kakor koli, pospešek do sekunde v le 3,7 sekunde (!) je boljši kot pri marsikaterem športniku najbolj zvenečega imena. Pravzaprav je s temi številkami tako motorizirana sedmica celo BMW z najboljšim pospeškom. Tudi s ceno 240 tisočakov (plus dodatki) je v samem
vrhu.
BMW M760Li xdrive |
Vozilo in motor: limuzina, 4 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, dvanajstvaljnik V-zasnove, 6592 ccm, 448 kW (610 KM) pri 5500/min, 800 Nm pri 1550/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen. |
Velikost: 5238 x 1902 x 1479 mm; Medos. razdalja: 3210 mm; Pnevmatike: spredaj 245/40 R20, zadaj 275/35 R20; Masa/nosilnost: 2255/660 kg; Prtljažnik: 515 l. |
Največja hitrost: 250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 3,7 s; Poraba goriva (EU): 18,4/9,6/12,8 l/100 km; Povprečje na testu: 16,9 l/100 km; Izpust CO2: 294 g/km. |
Cena: osnovni model (730d): 106.850 €, testno vozilo: 277.235 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
udobje, prestiž, bogata oprema, zmogljivosti, motor |
/ | brez napak |