Avto.info
Iskalnik: Model:

Citroën C5 aircross BlueHDi 180 EAT8 shine

Francoski značaj

  • Kot družinski križanec ohranja nekatere enoprostorske vrednote
  • Zmogljiv dvolitrski turbodizel s 130 kW (177 KM) prepriča tudi z uglajenostjo
  • S samodejnim menjalnikom in najbogatejšo opremo stane 34.250 evrov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 2. januar 2020

Citroën v segment družinskih križancev vstopa zelo pozno, pa še tu se model C5 aircross močno opira na svoja drug dva koncernska brata – peugeota 3008 in opla grandland X. Oblikovno je samosvoj, prepoznavno citroënovski, seveda, poleg tega se lahko pohvali s posebnim sistemom vzmetenja in udobnejšimi sedeži.

Kljub modni, športno-terenski zunanjosti v notranjosti ohranja enoprostorske vrednote, kot so trije posamični, neodvisno vzdolžno pomični zadnji sedeži, na katerih je dovolj prostora tudi za odrasle potnike. Sedeži na prvi pogled bolj sodijo v kakšen salon, a so kljub temu presenetljivo udobni in zaradi posebne pene v njih nudijo dovolj (bočnega) oprijema. Podoben vtis pušča arhitektura armaturne plošče, kjer je glavni uporabniški vmesnik na dotik občutljiv zaslon na sredinski konzoli – tudi za uravnavanje prezračevanja, na primer, žal ni klasičnih stikal in gumbov. Njegova logika je enaka kot v peugeotih, plastična črna stikala (prav tako gre dejansko za na dotik občutljivo površino) za izbiro glavnih menijev pa bolj cenenega videza.

Zaradi posebnega sistema vzmetenja ostaja zvest pregovornemu Citroënovemu udobju.


Ergonomija je solidna, volan mehak, a kljub temu ne pretirano sterilen. Kot celota C5 ostaja zvest francoski mehkobi in udobju, a zaradi posebnih blažilnikov z dodatnimi hidravličnimi rezervoarji, kjer tekočina teče skozi vedno manjše luknjice, dovolj dinamično suveren, ko je treba. To pomeni, da so v običajni legi blažilniki zelo mehki (in vožnja prek manjših neravnin zato zelo udobna), pri večjih obremenitvah pa otrdijo in poskrbijo za zanesljivejšo lego na cesti z razmeroma malo nagibanja v zavojih.

Kombinacija dvolitrskega turbodizla s 130 kW (177 KM) in samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami prenosa pomeni vrh ponudbe, gre pa za zmogljiv in učinkovit pogonski sklop, ki se za povrh lahko pohvali z nadpovprečno uglajenostjo. Pogon je speljan na sprednji kolesi in podprt s sistemoma za vožnjo po različnih podlagah (prilagojeno delovanje varnostne elektronike) ter za samodejno zaviranje po klancu navzdol. Z zmogljivostmi tako motoriziran C5 aircross več kot zadovolji tudi zahtevnejšega voznika, medtem ko se z racionalne plati splača pogledati nižje po ceniku, k manjšim dizelskim ali bencinskim motorjem, ki jih v tem citroënu sicer nismo preizkusili, a so se v peugeotu ali oplu zelo dobro odrezali. 

Kljub enaki tehnični zasnovi je značajsko precej drugačen od peugeota 3008 ali opla grandland X.


Vrh ponudbe, tako z vidika založenosti kot cene, predstavlja opremski paket shine in tudi tu velja enako kot pri izbiri motorjev, saj v kombinaciji testnega vozila in z upoštevanim popustom takšen C5 aircross stane slabih 35 tisočakov.
 

Citroën C5 aircross BlueHDi 180 EAT8 shine
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 130 kW (177 KM) pri 3750/min, 400 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4500 x 1840 x 1654mm; Medos. razdalja: 2730 mm; Pnevmatike: 235/55 R18; Masa/nosilnost: 1540/570 kg; Prtljažnik: 580–1630 l.
  Največja hitrost:  211 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,6 s; Poraba goriva (EU): 5,2/4,5/4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,4 l/100 km; Izpust CO2: 124 g/km.
  Cena:  osnovni model (C5 aircross PureTech 130 live): 23.500 €, testno vozilo: 37.060 €; C Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
udobje, trije sedeži v drugi vrsti, zmogljiv in tih motor večopravilni vmesnik  brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.