Avto.info
Iskalnik: Model:

Citroën berlingo multispace XTR blueHDi

Vsestranski mojster

  • Izvedba XTR berlingu omogoča premagovanje slabših cestnih podlag, ne pa pravega terena
  • Najzmogljivejši turbodizel v ponudbi se je izkazal z varčnostjo
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Torek, 15. marec 2016

Berlinga druge generacije poznamo od leta 2008 in moramo priznati, da se mu starost že precej pozna. Zato so temeljite in vse pogostejše malenkostne prenove nekaj povsem razumljivega ter ključnega pomena, da še naprej ostaja prodajna uspešnica.

Testirali smo izvedbo XTR, kar pomeni, da je navzven nekoliko robustnejši, vključno s centimeter večjo oddaljenostjo od tal in zaščitnimi zaplatami na maski ter po dnu vozila. Sicer pa nima štirikolesnega pogona, zato kaj več kot zelo slabih makadamskih cest ne more premagovati. Nekoliko mu pomaga sistem grip control, ki na različnih podlagah s pomočjo elektronike skuša zagotoviti čim več oprijema. Voznik lahko izbira med petimi programi vožnje: asfalt, sneg, blato, pesek in izklopljen ESP.

Če vprašate nas, bi se odločili za običajno izvedbo s 74-kilovatnim turbodizlom in zmernim paketom opreme. Tako bi mimogrede prihranili kakih pet tisočakov.


Navdušil nas je na novo dodelan 1,6-litrski turbodizel z 88 kilovati (120 KM), s katerim smo na trenutke kar pozabili, da vozimo potniški dostavnik. Najbolj zato, ker so mu končno namenili šeststopenjski ročni menjalnik, tako da je tudi na avtocesti hrup le zmeren. Povsem limuzinsko se zaradi slabe aerodinamike in pomanjkljive zvočne izolacije ne more peljati. Več kot spodoben je tudi rezultat povprečne porabe goriva, ki je na testu znašala 6,9 litra.

Kabino so Francozi lepo napolnili s sodobnimi pripomočki, a ti nerodne arhitekture dostavnika ne morejo povsem prikriti. Položaj za volanom je pač dostavniški, osrednji barvni zaslon na dotik pa se zdi preveč odmaknjen in neroden za uporabo. Sicer pa mu prav gotovo ne moremo oporekati pri prostornosti, kjer naravnost blesti. In ravno zato je, kljub starostnim 'boleznim', še vedno eden najbolj priljubljenih v svojem razredu.
 

Citroën berlingo multispace XTR blueHDi
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1560 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3500/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 3.
  Velikost:  4380 x 1810 x 1801 mm; Medos. razdalja: 2728 mm; Pnevmatike: 215/55 R16; Masa/nosilnost: 1398/687 kg; Prtljažnik: 675–2650 l.
  Največja hitrost: 176 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,4 s; Poraba goriva (EU): 4,9/4,2/4,4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 115 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,6 VTi live): 14.910 €, testno vozilo: 23.640 €; Citroën Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
zmogljiv in varčen motor, prostornost starost, cena za XTR brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.