Avto.info
Iskalnik: Model:

Citroën grand C4 picasso blueHDi 150 feel

Velikodružinec

  • Citroënov družinski enoprostorec navdušuje z udobjem
  • Dvolitrski turbodizel je zmogljiva in s testnim povprečjem 5,5 litra tudi varčna izbira
  • Cena s srednjim opremskim paketom in nekaj doplačili hitro preseže 30 tisočakov

 

Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 26. marec 2017

Pravzaprav so vsi srednje veliki enoprostorci v osnovi namenjeni družinski rabi, a ta ni vsem tako izrazito pisana na kožo kot temu citroënu. Ker je velik in prostoren, pa tudi zato, ker je udoben in opremljen s sedmimi sedeži (doplačilo 610 evrov), zelo dobro opravlja svoje poslanstvo. Poleg tega se v drugi vrsti lahko pohvali s tremi posamičnimi, neodvisno zložljivimi in pomičnimi sedeži (vsi so opremljeni tudi s sidrišči isofix), v prtljažnem prostoru pa sta še dva (če ju ne potrebujete, sta priročno zložena v ravno prtljažno dno). Slednja sta glede na velikost avtomobila pričakovano malce bolj skromno odmerjena, a če na izlet s seboj vzamete tudi sosedove otroke, sta povsem uporabna. Prostora je v drugi vrsti resnično veliko, pa tudi prtljažnik je ob petsedežni postavitvi s svojimi 643 litri dovolj radodaren, da petčlanska družina in štirinajstdnevni oddih ne zahtevata strešnega kovčka. Prtljažnik je lepo in uporabno obdelan, s trakovi za pripenjanje manjših kosov prtljage in celo s prenosno svetilko, hvalimo pa tudi nizek nakladalni rob in velika, električno pomična vrata. Ja, tudi hladilnik gre vanj!

V drugi vrsti se lahko pohvali s tremi posamičnimi sedeži, dodatna dva pa sta na voljo za doplačilo.


Morda se bo komu zdel premehak, a ravno to je po drugi strani njegova vrlina. Udobna vožnja in učinkovito požiranje udarcev s ceste so namreč za družinsko rabo primernejši kot pretirana dinamika, seveda pa nagibanje v ovinkih še zdaleč ni takšno, da bi zboleli za morsko boleznijo. Tudi volan je dovolj natančen (z značilnim zajetnim osrednjim delom, na katerem je nameščena množica stikal), dvolitrski turbodizelski motor s 110 kW (150 KM) pa zelo zmogljiva izbira tudi za potrebe bolj obremenjenega vozila. Za povrh lahko pohvalimo ugodno porabo goriva, ki v praksi znaša nekje med petimi in šestimi litri na sto prevoženih kilometrov. Odvisno od teže noge, čeprav kakšno posebno priganjanje niti ni potrebno, saj je motor ustrezno prožen in zmogljiv že v nižjih vrtljajih, tako da omogoča precej lenarjenja s sicer natančno ročico šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Kljub precej zajetnim meram in prostorni notranjosti je tudi v mestu razmeroma okreten.


Testni avtomobil je bil opremljen z ravno prav bogato založenim paketom opreme feel (srednja možnost) in nekaj doplačilnimi dodatki, med katerimi velja, poleg varnostnega paketa, omeniti še ambientalni paket – ta ob nekaterih estetskih in drugih dobrotah med drugim poskrbi za dodatno udobje, saj prinaša masažo sprednjih sedežev, dodaten počivalnik za noge za sovoznika in zajetne vzglavnike, ki glavi nudijo zelo dobro oporo (skoraj kot v pravem fotelju), a zato krnijo preglednost "nazaj čez ramo". Škoda, saj je sicer preglednost dobra, veliko vetrobransko steklo pa se razteza daleč v streho in s tem še povečuje občutek prostornosti tega Citroënovega enoprostorca. Nasploh je počutje v notranjosti prijetno, armaturno ploščo pa odlikujejo kakovostni materiali, sodobne linije in zasnova z dvema velikima zaslonoma – zgornji je večnamenski prikazovalnik, ki poleg prikazovanja osnovnih informacij služi tudi potrebam navigacije in še česa, spodnji – tisti na dosegu rok – pa kot večopravilni, na dotik občutljiv vmesnik prevzema vlogo klasičnih stikal. Znova: mlajši del uredništva je nad takimi sodobnimi rešitvami navdušen, a nas večina vseeno meni, da takšna zasnova zahteva preveč voznikove pozornosti in zato ni v korist varnosti. Za spremembo temperature, na primer, je treba najprej izbrati ustrezen meni in nato s pritiskanjem po zaslonu izbrati želeno vrednost.

Ne glede na to pa gre za zmogljiv in prostoren družinski avtomobil s poudarkom na udobju. Sedem sedežev morda res ni nuja in tudi kakšnemu kosu opreme se z racionalnega vidika da zlahka odpovedati, saj končna cena tako motoriziranega in opremljenega picassa ni prav nizka …
 

Citroën grand C4 picasso blueHDi 150 feel
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4000/min, 370 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4602 x 1826 x 1638 mm; Medos. razdalja: 2840 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1430/820 kg; Prtljažnik: 170–1843 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,7 s; Poraba goriva (EU): 5,1/3,8/4,3 l/100 km; Povprečje na testu: 5,5 l/100 km; Izpust CO2: 111 g/km.
  Cena:  osnovni model (grand C4 picasso puretech 130 live): 22.780 €, testno vozilo: 34.200 €; C Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
udobje, sedeži v drugi vrsti, bogata oprema večopravilni zaslon, vzglavniki brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.