Avto.info
Iskalnik: Model:

Fiat 500L 1,4 16V city

Z baleta na nogomet

  • Prenovljeni 500L za trinajst tisočakov lahko popolnoma dostojno zadovolji družinske potrebe
  • Osnovni bencinar je podhranjen, a ga rešuje 6-stopenjski ročni menjalnik
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Bor Dobrin
Nedelja, 3. junij 2018

Pred časom je pri nas za družinski minimum veljal fičko, danes pa je zgodba popolnoma drugačna. Razkošnejše potrebe današnjega življenjskega sloga so v primerjavi s tedaj kot noč in dan. Razvažanje v vrtec, šolo, na popoldanske dejavnosti, vsa oprema, ki spada v počitniški program, in tisoč drugih malenkosti pomenijo, da mora biti pri hiši vsaj majhen enoprostorec. Na primer fiat 500L, ki že v najbolj osnovni izvedbi odkljuka (skoraj) vse, kar se znajde na družinskem seznamu želja.

S predvsem oblikovno prenovo je 500L, ki nastaja v Kragujevcu, postal nekoliko privlačnejši in za malenkost opaznejši. Še vedno ohranja nostalgični pridih malega fiata 500, ki ga niti pojava zajetnega enoprostorca ne more izničiti. Zaradi visoke zasnove se sedi nekoliko višje, v notranjosti pa je več uporabnega prostora. Prtljažnik tako v osnovi meri spodobnih 400 litrov, medtem ko različne permutacije vzdolžno pomične zadnje klopi (v razmerju 40/60) in zlaganje omogočajo do 1.480 litrov tovornega prostora. Družinski uporabnosti prijazni so tudi raznorazni odlagalni prostori in predali, ki so razporejeni po celotni kabini.

Trik, ki ga zna le 500L, je v tem, da mladim družinam ponuja (dolgočasno) uporabnost enoprostorca, zavito v nostalgično privlačen paket legendarnega fiata 500.



Če smo prenovo navzven ocenili za kozmetično, je osvežena armaturna plošča pridobila funkcionalnost. Volanski obroč in merilniki so prijetnejši in preglednejši, prav tako je na novo oblikovana sredinska konzola. V tem primeru je bil na vrh nameščen 12,7-centimetrski barvni zaslon na dotik, ki je del serijske opreme in omogoča upravljanje s funkcijami, kot so radio, bluetooth in ostale.

Vstopni model po navadi pomeni šibek motor, kar sicer velja tudi v tem primeru, a je atmosferski 1,4-litrski bencinar s 70 kW (95 KM) lahko za nezahtevne voznike popolnoma dovolj. Malce anemičen pri odzivnosti in v visokih vrtljajih hitro preglasen pa prav gotovo ne more potešiti apetitov malenkost bolj dinamičnih voznikov. Na srečo je povezan s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki dobro dene predvsem na avtocesti, a podhranjenosti pri poskusih prehitevanja vseeno ne more prikriti. Povprečna poraba se je na testu ustalila pri 8,6 litra, kar je realen in nič kaj pretiran rezultat. Zlasti če upoštevamo, da enako zmogljiv turbodizel stane kar 2.500 evrov več. To pa se pri avtomobilu, ki stane le 12.990 evrov (z dodatki 14.340), zagotovo močno pozna!
 

Fiat 500L 1,4 16V city
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1368 ccm, 70 kW (95 KM) pri 6000/min, 127 Nm pri 4500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4242 x 1784 x 1658 mm; Medos. razdalja: 2612 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1320/485 kg; Prtljažnik: 400–1480 l.
  Največja hitrost:  178 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,8 s; Poraba goriva (EU): 8,3/5,0/6,1 l/100 km; Povprečje na testu: 8,6 l/100 km; Izpust CO2: 143 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.4 16V city): 12.990 €, testno vozilo: 14.340 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana.
cena, videz, prostornost motor, multimedijski sistem brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.