Fiat doblo cargo maxi 2.0 multijet SX
Prostorska dvoživka
- Doblo četrte generacije ni lepši le na pogled, ampak se lepše tudi pelje
- Dvolitrski turbodizel je najmočnejši motor v ponudbi in kljub temu zgledno varčen
Četrtek, 5. maj 2016
Za dostavnike čas teče drugače kot za klasična osebna vozila. Prej kot videz štejeta prostornost in vsakodnevna uporabnost, kar je še kako dobro dokazal priljubljeni fiat doblo. Leta 2000 je nastopil prvič, devet let kasneje pa ga je zamenjala druga generacija, ki je bila pred kratkim temeljito prenovljena. Konkretni lepotni posegi navzven niso naredili velikanske razlike; pri škatlasti zasnovi s kombijevsko visokim pokrovom motorja je niti niso mogli.
Da gre v osnovi za dostavno vozilo, smo precej hitreje lahko pozabili, ko smo sedli v potniško kabino, kjer so se tokrat zares precej potrudili. V primeru bogato opremljene testne različice je bilo to še toliko bolj očitno, saj je ta ponujala sladkorčke, kot so v usnje odet volanski obroč z gumbi za upravljanje z radiem in drugimi napravami ter 12,7-centimetrski barvni zaslon na dotik. Slednji ponuja podporo informacijsko-zabavnemu sistemu uconnect. Udobju ni namenjena le oprema; dobro se
sedi tudi na vseh petih sedežih v kabini.
Kombinacija cargo maxi je idealna za podjetnike, ki lahko pri nakupu računajo na odbitek DDV-ja.
Povsem nekaj drugega je tovorni del, ki ga od potniškega ločuje pregrada. Pri podaljšani verziji dobloja z medosno razdaljo 3,1 metra (35 centimetrov več kot pri običajni) je tovorni del zelo zajeten in meri več kot kubični meter. Natanko 1.050 litrov tovora lahko v dolžino meri največ 1,3 metra, v višino pa le pet centimetrov manj. Za lahek dostop skrbijo krilna vrata s 180-stopinjskim odpiranjem in izjemno nizek nakladalni rob.
Testni avtomobil je bil predstavnik z vrha ponudbe, tako po konfiguraciji in opremi kot tudi pri motorizaciji. Dvolitrski turbodizel je znan stroj in zmore 99 kW (135 KM), povezan pa je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Z velikostjo in maso avtomobila se zlahka spopada in ponuja tudi lepe potovalne hitrosti, ob tem pa je v našem varstvu s povprečno porabo 7,7 litra ostal spodobno skromen. Malo manj skromna je cena, ki z upoštevanim popustom 2.500 evrov vseeno presega dvajset tisočakov. Po
drugi strani pa tako velike in uporabne poslovno-družinske dvoživke za takšen denar ne boste zlahka našli.
Fiat doblo cargo maxi 2.0 multijet SX |
Vozilo in motor: kombinirano vozilo, 6 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1956 ccm, 99 kW (135 KM) pri 3500/min, 320 Nm pri 1500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4756 x 1832 x 1880 mm; Medos. razdalja: 3105 mm; Pnevmatike: 195/60 R16; Masa/nosilnost: 1564/800 kg; Prtljažnik: 1050 l. |
Največja hitrost: 179 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12 s; Poraba goriva (EU): 7,3/5,1/5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 7,7 l/100 km; Izpust CO2: 156 g/km. |
Cena: osnovni model (1.4 base): 13.610 €, testno vozilo: 23.120 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana. |
vozne lastnosti, uporabnost, nosilnost | preglednost nazaj, majhen zaslon na dotik | brez napak |
Oznake:
- cargo
- doblo
- Fiat
- maxi multijet
- turbodizel