Avto.info
Iskalnik: Model:

Fiat tipo 1.6 multijet lounge

Pravo nadaljevanje zgodbe

  • S petimi vrati je bližje našemu okusu kot klasična limuzina, pa še za tisočaka cenejši je
  • Najzmogljivejši turbodizel je več kot le zadovoljiv in poleg varčnosti ponuja tudi nekaj vozne dinamike
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Torek, 29. avgust 2017

Pred kratkim testirani limuzinski tipo (AF204–205) nas je navdušil z vsem, kar ponuja za plačani denar. Limuzinskega zadka pa v tem razredu vseeno nismo in morda nikoli ne bomo sprejeli za svojega. Tega se zavedajo tudi pri Fiatu, zato so z nekajmesečnim zamikom ponudili različico s prisekanim zadkom.

O videzu ne bomo razpravljali, saj ima vsak svoj okus, je pa res, da takšen tipo zagotovo bolj ustreza željam zahodnoevropskih kupcev. Lepo zaobljen zadek v primerjavi s klasičnim limuzinskim ponuja dobre in malo manj dobre lastnosti. Zagotovo je prednost v tem, da se prtljažnik lahko s podiranjem naslonov zadnje klopi občutno poveča in s tem ustvari uporaben nakladalni prostor. Po drugi strani je v osnovi 440-litrski prtljažnik za 80 litrov manjši, povečan pa nima povsem ravnega dna, saj se nasloni zadnje klopi na pogreznejo povsem, ampak pustijo precejšen naklon.

Genetika nizkocenovne limuzine je tisto, kar se pri privlačno zaobljeni kombilimuzinski zunanjosti ne pozna, v notranjosti pa se. Preproste in lično oblikovane linije v potniški kabini so izdelane iz trpežnejših materialov, pri čemer je še najbolj moderen in povsem na ravni dražjih tekmecev velik osrednji zaslon na dotik. S preglednimi meniji in dobro odzivnostjo nas je na testu navdušil, a je treba upoštevati, da ga vključuje le najvišja stopnja opreme (lounge), ki ni več ravno poceni.

Zagotavljanje solidne cene ima tudi svoje pomanjkljivosti, na primer pri varnostnih pripomočkih, saj so sistem zaviranja v sili, omejevalnik hitrosti in radarski tempomat pri vseh izvedbah na voljo le za doplačilo.


Najdražji paket opreme je pospremil tudi najzmogljivejši turbodizelski motor v ponudbi, ki z 88 kilovati (120 KM) ponuja več kot le spodobne zmogljivosti. Ob večji poskočnosti (limuzino smo testirali v kombinaciji z vstopnim turbodizlom) pa se je pokazalo tudi, da slabšim podlagam prilagojeno podvozje in trpežen krmilni mehanizem nista ravno vzor vozne dinamike. Udobno vzmetenje v kabino rado pošlje tudi kakšen manj prijeten tresljaj, prav tako je preveč neposreden in mehkoben občutek na volanu. Dobra plat je, da je tipo s tem motorjem spodoben potovalnik, ki se oddolži z zmernostjo pri porabi goriva.

Če smo natančni, je takšen tipo edini pravi novi nosilec svojega imena, saj prejšnje generacije ni bilo niti v limuzinski niti v karavanski izvedbi. Predniku sledi tudi s kakšno pomanjkljivostjo tu in tam, a je tradiciji zvest tudi tam, kjer za mnoge najbolj šteje. Najbolj osnovno različico z upoštevanim popustom v višini 1.500 evrov namreč lahko iz salona odpeljete že za 11 tisočakov!
 

Fiat tipo 1.6 multijet lounge
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3500/min, 320 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4368 x 1792 x 1495 mm; Medos. razdalja: 2638 mm; Pnevmatike: 225/45 R17; Masa/nosilnost: 1370/425 kg; Prtljažnik: 440 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,8 s; Poraba goriva (EU): 4,4/3,3/3,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 98 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.4 t-jet city): 13.990 €, testno vozilo: 21.230 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana.
cena, motor, prostornost občutek na volanu, serijska varnostna oprema brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.