Ford S-max 2.0 TDCi 154 kW powershift vignale
Poslovni razred
- Najprestižnejši S-max uspešno združuje družinsko uporabnost in poslovno imenitnost
- Z nekaj doplačilnimi dodatki stane več kot 55 tisočakov
Petek, 3. november 2017
Čeprav so enoprostorci v manjšem zatonu in jih po vseh straneh prehitevajo najrazličnejši križanci, so, če izvzamemo potniške kombije, ti avtomobili še vedno ena prostorsko najrazkošnejših izbir. Ford S-max se nedvomno uvršča v sam vrh, zlasti kar se tiče kombinacije uporabnosti, prostornosti in zelo dobrih voznih lastnosti, v različici vignale pa vsemu skupaj dodaja še dobršno mero prestiža.
S tremi brezplačnimi rednimi servisi in čiščenjem vozila razvaja na področju storitev, vsak dan pa z resnično odličnimi sedeži, odetimi v umetelno prešito usnje (za masažo je treba doplačati zajetnih 3.640 evrov), kakovostnim avdio sistemom in bogato opremo (zmogljiv navigacijski sistem, prilagodljivi led žarometi …). Vtis je resnično premium, to je treba priznati, vseeno pa smo pogrešali, na primer, električno odpiranje prtljažnih vrat (z zamahom noge pod zadnjim odbijačem) ali možnost
brezstičnega polnjenja mobilnega telefona.
Oprema je zelo bogata, tudi prestižna, piko na i pa dodaja zelo dobra zvočna izolacija.
Zato pa navduši z resnično prostorno notranjostjo in zelo dobrimi voznimi lastnostmi, ki jih še dodatno zaokrožuje zmogljiva kombinacija dvolitrskega turbodizelskega motorja s 154 kW (209 KM) in samodejnega menjalnika powershift s šestimi stopnjami prenosa. Da, zmogljiv in hiter potovalnik je, ki tudi na nemških avtocestah brez hitrostnih omejitev brez težav ostaja v družbi skrajno levega pasu, k dodatnemu udobju pa svoje dodaja tudi učinkovitejša zvočna zatesnjenost kabine, vključno s
sistemom za aktiven nadzor šumov. Vožnja je resnično tiha, celo bolj, kot bi sprva morda pričakovali!
Skratka, ta S-max prepriča z vsemi dobrotami prostornega družinskega avtomobila, z bogato opremo in prestižno noto pa se lahko precej enakovredno postavi ob bok nemškim premium znamkam. Tudi s cenovnega vidika.
Ford S-max 2.0 TDCi 154 kW powershift vignale |
Vozilo in motor: enoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 154 kW (209 KM) pri 3750/min, 450 Nm pri 2000–2250/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4796 x 1916 x 1655 mm; Medos. razdalja: 2849 mm; Pnevmatike: 235/45 R18; Masa/nosilnost: 1766/809 kg; Prtljažnik: 700–2200 l. |
Največja hitrost: 218 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,8 s; Poraba goriva (EU): 6,3/5,1/5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 8,2 l/100 km; Izpust CO2: 144 g/km. |
Cena: osnovni model (S-max 1.5 ecoboost trend): 28.050 €, testno vozilo: 57.200 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
uporabnost, sedeži, zvočna zatesnjenost | nima prestižne funkcionalne opreme | brez napak |