Ford S-max 2.0 ecoboost 176 kW titanium S
Še vedno v vrhu
- Eden izmed najboljših velikih enoprostorcev
- Najzmogljivejši bencinar je odlična športna izbira
Petek, 21. junij 2013
Kljub ne več ravno rosni mladosti (luč sveta je ugledal pred šestimi leti) je S-max še vedno eden izmed najboljših družinskih enoprostorcev. Dobre vozne lastnosti, prostorna in uporabna notranjost, zelo solidna tehnika in nenazadnje še vedno zanimive cene so dejstva, ki prepričajo.
Pri nakupu dobite še 4.500 evrov popusta, kar tržno ceno vstopne izvedbe spusti pod 22 tisočakov, za različico s paketom titanium S in izjemno zmogljivim motorjem pa boste odšteli dobrih 31 tisoč evrov. Ni sicer prav malo, a za ta denar dobite odličen, s turbom podprt bencinski motor ecoboost, ki razvija moč kar 176 kW (239 KM). Vrednost, ki bi jo sicer pričakovali od športnega avtomobila in ne družinskega enoprostorca. A kombinacija je izjemno posrečena, saj so vozne lastnosti S-maxa na
ravni osebnega avtomobila, s čimer tako z dinamiko kakor tudi udobjem prekaša večino tekmecev.
Ta avtomobil je resnično prepričljiv v vseh pogledih.
Poleg tega zna biti motor pri nižjih vrtljajih presenetljivo umirjen, ko pa iglo približate rdečemu polju, pokaže zobe. Manj kot osem sekund do stotice je odličen podatek, najvišja hitrost pa povsem ustreza družbi skrajno levega pasu nemške avtoceste. Poraba goriva ostaja v zelo razumnih okvirih, saj smo med testom v povprečju le za las presegli deset litrov na sto kilometrov.
Po drugi strani avtomobil navduši z resnično prostorno notranjostjo – uporabno tako za družinske namene kakor tudi za najrazličnejše rekvizite za bolj ali manj aktivno preživljanje prostega časa. Skratka, v vseh pogledih ena izmed najboljših izbir med velikimi enoprostorci.
Ford S-max 2.0 ecoboost 176 kW titanium S |
Vozilo in motor: enoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, turbobencinski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, neposredni vbrizg goriva, turbopolnilnik, hladilnik sesanega zraka (intercooler); Prostornina: 1999 ccm; Vrtina x gib (mm): 87,5 x 83,1; Kompresijsko razmerje: 10,0 : 1; Največja moč: 176 kW (239 KM) pri 6000/min; Razmerje mase in moči: 9,4 kg/kW (6,9 kg/KM); Največji navor: 340 Nm pri 1900–3500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (316 mm), zadaj kolutne (302 mm); Elektronska podpora: ABS z EBD in EBA, TCS, ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4801x 1884 x 1660 mm; Medosna razdalja: 2850 mm; Pnevmatike: 235/45 R 18; Masa/nosilnost: 1661/739; Prtljažnik: 854/2100 l. |
Največja hitrost: 240 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,6 s; Poraba goriva (EU): 11,2/6,4/8,1 l/100 km; Povprečje na testu: 10,2 l/100 km; Izpust CO2: 189 g/km. |
Cena: osnovni model (S-max 1.6 ecoboost 118 kW trend): 26.300 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 35.920 evrov, z dodatno opremo: 42.105 evrov; Summit Motors d. o. o., Ljubljana. |
motor, zmogljivosti, prostorna notranjost, bogata oprema | škripanje plastike v kabini | brez napak |