Avto.info
Iskalnik: Model:

Ford ecosport 1.0 ecoboost titanium

Temeljit poseg

  • Nujno potrebna prenova je odpravila večino kiksov malega crossoverja 
  • Dodelano podvozje, ki se ne boji več ovinkov, priča, da poseg ni bil le lepotni
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 1. avgust 2019

Ford je želel v Evropi nastopiti z globalnim malim crossoverjem, a se je pri tem malce opekel. Ob boku številnim tekmecem je deloval nedodelan, tako oblikovno kot tehnično, poleg tega je bil pretirano drag. S temeljito prenovo so pri Fordu obrnili nov list, se lotili praktično vseh pomanjkljivosti in proizvodnjo evropskega modela iz Brazilije preselili v Romunijo. 

O prenovljenem modelu smo že pisali v prvem testu (AF228-229), kjer smo pohvalili oblikovno osvežitev v kombinaciji s športno navdihnjenim paketom ST Line, tokrat pa lahko potrdimo, da je tudi z opremo titanium enako svežega videza. Obakrat je navdušila dodelana kabina z novo armaturno ploščo, ki ima lebdeči 20,3-centimetrski (8-palčni) zaslon multimedijske naprave na vrhu sredinske konzole. Dobrodošla je tudi nadgradnja oziroma nova generacija Fordovega vmesnika sync3. 

Kar 18-centimetrska oddaljenost od tal obljublja terenske ambicije, a je štirikolesni pogon rezerviran le za turbodizel.


Poleg bolj uglajenega videza in udobju podrejene opreme titanium se je tokratni testni avtomobil od prejšnjega razlikoval pri zmernejši pogonski kombinaciji. Pred prenovo je litrski trivaljnik z 92 kilovati (125 KM) veljal za najzmogljivejšo izvedbo, zdaj pa je to šibkejša od dveh bencinskih različic. Motorček se rad zavrti in je z izredno ugodno krivuljo navora zelo odziven. Kot se za turbo motor spodobi, je ob priganjanju lahko zelo požrešen. Na našem testu je povprečje doseglo vrednost 8,7 litra, kar je enako kot z enakim motorjem pred prenovo, a s prestavo manj. Po novem ima ecosport namreč vselej vgrajen 6-stopenjski menjalnik. 

Več kot dvajset tisočakov za testni avtomobil se morda sliši veliko, a je treba upoštevati, da ima z opremo titanium ecosport že večino ključnih dobrot, ki jih kupci pričakujejo. Tudi bogat nabor asistenčnih sistemov. Stopničko višje je le ST line, ki vsemu skupaj bolj ali manj doda le šminko.
 

Ford ecosport 1.0 ecoboost titanium
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 92 kW (125 KM) pri 6000/min, 170 Nm pri 1400/min; Menjalnik: ročni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4
  Velikost:  4096 x 1765 x 1653 mm; Medos. razdalja: 2519 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1349/381 kg; Prtljažnik: 356–1238 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,0 s; Poraba goriva (EU): 6,2/4,7/5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 8,7 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,0 ecoboost trend): 17.610 €, testno vozilo: 21.540 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
motor, videz odpiranje prtljažnika vstran, poraba brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.