Ford ecosport 1.0 ecoboost titanium
Temeljit poseg
- Nujno potrebna prenova je odpravila večino kiksov malega crossoverja
- Dodelano podvozje, ki se ne boji več ovinkov, priča, da poseg ni bil le lepotni
Četrtek, 1. avgust 2019
Ford je želel v Evropi nastopiti z globalnim malim crossoverjem, a se je pri tem malce opekel. Ob boku številnim tekmecem je deloval nedodelan, tako oblikovno kot tehnično, poleg tega je bil pretirano drag. S temeljito prenovo so pri Fordu obrnili nov list, se lotili praktično vseh pomanjkljivosti in proizvodnjo evropskega modela iz Brazilije preselili v Romunijo.
O prenovljenem modelu smo že pisali v prvem testu (AF228-229), kjer smo pohvalili oblikovno osvežitev v kombinaciji s športno navdihnjenim paketom ST Line, tokrat pa lahko potrdimo, da je tudi z opremo titanium enako svežega videza. Obakrat je navdušila dodelana kabina z novo armaturno ploščo, ki ima lebdeči 20,3-centimetrski (8-palčni) zaslon multimedijske naprave na vrhu sredinske konzole. Dobrodošla je tudi nadgradnja oziroma nova generacija Fordovega vmesnika sync3.
Kar 18-centimetrska oddaljenost od tal obljublja terenske ambicije, a je štirikolesni pogon rezerviran le za turbodizel.
Poleg bolj uglajenega videza in udobju podrejene opreme titanium se je tokratni testni avtomobil od prejšnjega razlikoval pri zmernejši pogonski kombinaciji. Pred prenovo je litrski trivaljnik z 92 kilovati (125 KM) veljal za najzmogljivejšo izvedbo, zdaj pa je to šibkejša od dveh bencinskih različic. Motorček se rad zavrti in je z izredno ugodno krivuljo navora zelo odziven. Kot se za turbo motor spodobi, je ob priganjanju lahko zelo požrešen. Na našem testu je povprečje doseglo
vrednost 8,7 litra, kar je enako kot z enakim motorjem pred prenovo, a s prestavo manj. Po novem ima ecosport namreč vselej vgrajen 6-stopenjski menjalnik.
Več kot dvajset tisočakov za testni avtomobil se morda sliši veliko, a je treba upoštevati, da ima z opremo titanium ecosport že večino ključnih dobrot, ki jih kupci pričakujejo. Tudi bogat nabor asistenčnih sistemov. Stopničko višje je le ST line, ki vsemu skupaj bolj ali manj doda le šminko.
Ford ecosport 1.0 ecoboost titanium |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 92 kW (125 KM) pri 6000/min, 170 Nm pri 1400/min; Menjalnik: ročni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4 |
Velikost: 4096 x 1765 x 1653 mm; Medos. razdalja: 2519 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1349/381 kg; Prtljažnik: 356–1238 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,0 s; Poraba goriva (EU): 6,2/4,7/5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 8,7 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km. |
Cena: osnovni model (1,0 ecoboost trend): 17.610 €, testno vozilo: 21.540 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
motor, videz | odpiranje prtljažnika vstran, poraba | brez napak |