Avto.info
Iskalnik: Model:

Ford kuga 2.0 TDCi 132 kW powershift AWD titanium

Glajenje gubic

  • Nova sprednja maska ji daje precej bolj odločen in odrasel videz
  • Zmogljiv turbodizel jo do stotice pospeši v okroglih desetih sekundah
  • Skupaj z menjalnikom powershift in opremo titanium stane slabih 37 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 31. marec 2018

Spremembe prenovljenega kompaktnega športnega terenca z modrim ovalom na nosu so na prvi pogled sicer opazne, a v resnici gre bolj za glajenje nekaterih prvih starostnih gubic, ki so se začele kazati na tem vsestransko uravnoteženem in pod črto zelo dobrem avtomobilu. Prav gotovo boste najprej opazili novo, mogočnejšo in s kromom poudarjeno sprednjo masko, s katero kuga nedvomno deluje bolj imenitno in, če hočete, prestižno. Novi so tudi sprednji žarometi, poleg osveženega zadka pa je to pravzaprav vse. Roko na srce, za kakšne bolj korenite posege tako ali tako ni bilo prave potrebe!

Kuga je namreč ena izmed bolj solidnih izbir v tem segmentu, saj združuje dobro tehniko in s tem povezane vozne lastnosti, zanesljivo lego na cesti, razmeroma prostorno notranjost (čeprav je kakšen centimeter ožja od tekmecev in zato morda za spoznanje manj radodarna po širini, zlasti če se zadaj želijo peljati trije odrasli) ter po prenovi, vsaj po občutku, še bolj kakovostno izdelavo.

Pri zadnji prenovi gre predvsem za glajenje lepotnih gubic, medtem ko pod kožo ostaja preizkušeno soliden avtomobil.


Notranjost oziroma armaturna plošča je ohranila znano arhitekturo razgibanih linij in sodobnih oblik, novost pa je multimedijski sistem sync 3, ki prinaša bogatejši nabor funkcij in osempalčni zaslon na sredinski konzoli. Ta je občutljiv na dotik, a po našem mnenju malce predaleč oziroma preveč odmaknjen od voznika in zato med vožnjo ne ravno v povsem naravnem dosegu desne roke. Tudi listanje med posameznimi meniji in upravljanje nekaterih funkcij (izbiranje stika v telefonskem imeniku, na primer) ni ravno idealno in še vedno menimo, da je kombinacija z vrtljivim vmesnikom neprimerno boljša rešitev. Škoda. No, zato pa sistem sedaj podpira protokola apple carplay in android auto za povezavo s pametnim telefonom. Kar zadeva ostalo ergonomijo in kakovost sedežev, pa si zasluži dobre ocene, počutje v kabini nasploh je zelo prijetno in po našem mnenju tu kugi ni česa očitati.

Za povrh si lahko omislite celotno paleto sodobnih varnostnih pripomočkov (sistem za preprečevanje naleta sedaj deluje do hitrosti 50 km/h, prej do 30 km/h), prenova pa je prinesla tudi izpopolnjen sistem za aktivno pomoč pri parkiranju – ta poleg bočnega po novem pomaga tudi pri pravokotnem parkiranju in zapuščanju parkiranega mesta. Uporabno, posebej če vam tovrstni element vožnje predstavlja neprijetno, da ne rečemo stresno situacijo in vas že misel nato odvrne, da bi ga skušali spraviti v kakšno manjšo luknjo.

Pri vseh modelih boste dobili 3.500 evrov akcijskega popusta, zaradi česar je kuga tudi cenovno zanimiva izbira.


Prenova je prinesla tudi nov vstopni turbodizelski motor z 88 kW (120 KM), mi pa smo preizkusili znan dvolitrski TDCi s 132 kW (180 KM) v kombinaciji s samodejnim oziroma dvosklopčnim menjalnikom powershift. Pogonski sklop ni doživel sprememb, zato znova ocenjujemo, da s svojimi zmogljivostmi v celoti ustreza tudi zahtevnejšemu vozniku. Powershift v primerjavi z ročnim menjalnikom sicer doda nekaj desetink pri pospešku do stotice, ne glede na to pa ga ocenjujemo kot dober, razmeroma hiter in ne nazadnje tudi dovolj uglajen izdelek.

Tako kot celoten avtomobil. Njegove vozne lastnosti so zelo dobro uravnotežene, saj nudi dobršno mero dinamike in obenem tudi udobja, enako velja za bogato opremo paketa titanium. Morda se bo kdo obregnil ob 'le' 17-palčna kolesa, češ, pri tekmecih dobiš vsaj 19-palčna – res je, a zaradi nižjega preseka pnevmatike je vožnja s slednjimi praviloma manj udobna, pa tudi nakup novih – bodisi letnih bodisi zimskih – vas neprimerno močneje udari po žepu. Je pa res, da tudi taka kuga ni prav poceni, a glede na celotni paket je cena pravzaprav pričakovana in, ne nazadnje, tudi poštena. Z najmočnejšim dizelskim motorjem, solidnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, najbogatejšim paketom opreme in 3.500 evri popusta namreč stane dobrih 33 tisočakov.
 

Ford kuga 2.0 TDCi 132 kW powershift AWD titanium
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 132 kW (180 KM) pri 3500/min, 400 Nm pri 2000–2500/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  44531 x 1838 x 1694 mm; Medos. razdalja: 2690 mm; Pnevmatike: 235/55 R17; Masa/nosilnost: 1716/523 kg; Prtljažnik: 456–1603 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,0 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,9/5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,6 l/100 km; Izpust CO2: 134 g/km.
  Cena:  osnovni model (kuga 1.5 ecoboost 88 kW trend): 25.410 €, testno vozilo: 40.060 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
prostorna notranjost, vozne lastnosti, bogata oprema, pogon večopravilni vmesnik brez napak

Oddaj komentar

Ko želi blondinka 'natankati' teslo S ... z bencinom!

Marsikomu se zdi samoumevno, da je treba električno vozilo 'napolniti' z elektriko
Novice

Michael Schumacher je vstal iz postelje in okreva?

Po svetovnih medijih je danes odjeknila novica, da naj bi se zdravstveno stanje lege
Novice

Video: Kaj vse je Božiček storil, da je dobil audija RS5?

Do božiča nas ločita še manj kot dva tedna in tudi avtomobilski proizvajalci so
Novice

Ghosn uradno obtožen

Spomnimo, Ghosn je od 19. novembra, ko so ga aretirali na tokijskem letališču, v t
Novice

Najhitrejši avto na svetu se je ustavil

Od leta 1997 je najhitrejši avtomobil na svetu, če raketi na kolesih lahko sploh t
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.