Ford ranger 3.2 TDCi AT wildtrak
Še Chuck Norris bi ga imel!
- S kombinacijo zmogljivosti in voznih lastnosti je med boljšimi izbirami v razredu
- V najzmogljivejši in najbolje opremljeni izvedbi stane več kot 37 tisočakov
Četrtek, 2. marec 2017
Prenova je fordu rangerju – temu klenemu terenskemu poltovornjaku oziroma pick-upu – prinesla predvsem oblikovne spremembe, tehnično in z zmogljivostmi ter voznimi lastnostmi pa ostaja med boljšimi izbirami v tem razredu. Vključno s klasično, robustno zasnovo s šasijo in listnatim vzmetenjem zadaj, kar povečuje tovorne zmogljivosti in obenem pomeni manj udobja med vožnjo s praznim vozilom. Na neravni cesti namreč zadnji del rad poskakuje (čeprav manj, kot pri tekmecih; tudi nagibanja v ovinkih je manj), zadnji kolesi se na spolzki podlagi radi zavrtita v prazno (nato vmes poseže elektronika), zato mu kakšnih 200 ali 300 kilogramov tovora prav dobro dene. Ja, temu je namenjen!
Seveda se poleg precejšnje oddaljenosti od tal (230 milimetrov) lahko pohvali z vsemi na terenu uporabnimi prvinami; poleg priklopljivega štirikolesnega pogona z reduktorjem še z opcijskim paketom za brezpotja, ki poleg nekaj dodatne zaščite vse skupaj nadgradi z zaporo zadnjega diferenciala. Ob ustreznih pnevmatikah in dovolj drznem vozniku tako lahko prileze presneto daleč …
Kljub prepričljivim terenskim in tovornim zmogljivostim se tudi prazen pelje bolje kot večina tekmecev.
Osvežena notranjost kljub le po višini nastavljivem volanskem obroču nudi solidno ergonomijo, žal pa so stikala na sredinski konzoli slabše pregledna in nekatera (denimo vrtljiv gumb za izbiro pogona) tudi neosvetljena.
Preizkusili smo ga s turbodizelskim petvaljnikom prostornine 3,2 litra, ki je robat po zvoku in navoru, v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Celotna kombinacija se mu pravzaprav zelo lepo poda! Zmogljiv motor brez težav opravi tudi z obremenjenim vozilom, je pa res, da večja prostornina in moč zahtevata več – v povprečju okoli enajst litrov na sto kilometrov, kar je približno liter več od štirivaljnih tekmecev.
Ford ranger 3.2 TDCi AT wildtrak |
Vozilo in motor: kterenski poltovornjak (pick-up), 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni petvaljnik, 3196 ccm, 147 kW (200 KM) pri 3000/min, 470 Nm pri 1500–2750/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen. |
Velikost: 5354 x 1860 x 1815 mm; Medos. razdalja: 3220 mm; Pnevmatike: 265/60 R18; Masa/nosilnost: 2242/958 kg; Keson: 1613 x 1560 x 511 mm. |
Največja hitrost: 175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,6 s; Poraba goriva (EU): 11,4/7,4/8,9 l/100 km; Povprečje na testu: 10,9 l/100 km; Izpust CO2: 234 g/km. |
Cena: osnovni model (ranger 2.2 TDCi 2WD XL): 23.590 €, testno vozilo: 43.510 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
zmogljivosti, motor, videz | preglednost nekaterih stikal | brez napak |
Oznake:
- Ford
- petvaljnik
- poltovornjak
- Ranger
- test
- turbodizel
- wildtrak