Ford tourneo custom L2H1 310 2.0 TDCi 125 kW sport
Rekreativec
- Tourneo custom v različici sport prinaša bolj športen videz in bogato opremo
- Z upoštevanim popustom v višini 1.500 evrov stane 40.630 evrov
Petek, 29. maj 2020
Fordov tourneo je eden tistih potniških dostavnikov, ki se odlično znajde tako v vlogi prostornega družinskega avtomobila kot udobnega kombija za transfer od hotela do letališča. Še posebej v različici sport, ki poskrbi za bogato opremo in precej dodanega sloga.
Športno ukrojen sprednji odbijač, posebna 17-palčna lita platišča, poudarjeni kolesni loki in izpušna cev skupaj z okrasno črto prek pokrova motorja in zadka poskrbijo za precej športnega duha, delno v usnje odeti posamični in izdatno nastavljivi sedeži v treh vrstah ter zatemnjena stekla pa za ustrezno raven udobja. Tu so še ločena klimatska naprava za zadnji del kabine, držala za kozarce in nasloni za roke, zavesice na stranskih oknih, za vsak sedež po en priključek USB …
V podaljšani različici ob treh sedežnih vrstah ostane še dovolj prostora za prtljago vseh osmih potnikov.
Sedeži zadnjih dveh vrst so vrtljivi in odstranljivi iz vozila (in zelo težki), podaljšana različica pa tudi ob vseh osmih potnikih sprejme še skoraj dva kubična metra prtljage. Brez zadnje vrste gre v tournea 3,6 metra prtljage oziroma različnih športnih rekvizitov, na primer koles – za celotno rekreativno zavedno družino.
Tudi tokrat je za pogon testnega tournea skrbel trenutno najmočnejši turbodizel s 125 kW (170 KM), a namesto s samodejnim v povezavi z ročnim menjalnikom. Kombinacija je lepo uigrana, motor dovolj zmogljiv v vseh pogojih vožnje in razmeroma dobro zvočno zatesnjen, čeprav manj kot pri premium predstavnikih. Enako velja za dobro uravnotežene vozne lastnosti, saj tourneo med bolj ali manj primerljivimi potniškimi kombiji drugih znamk sodi med boljše. Še nekaj besed o porabi goriva – testno
povprečje dobrih osem litrov je praktično enako kot pri enako motoriziranem tourneu s samodejnim menjalnikom in v krajši karoserijski različici.
Ford tourneo custom L2H1 310 2.0 TDCi 125 kW sport |
Vozilo in motor: potniški kombi, 5 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 125 kW (170 KM) pri 3500/min, 405 Nm pri 1750–2500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 5340 x 1986 x 1977 mm; Medos. razdalja: 3300 mm; Pnevmatike: 235/55 R17; Masa/nosilnost: 2454/761 kg; Prtljažnik: 1900–6200 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): ni podatka; Poraba goriva (EU): 7,3/6,1/6,5 l/100 km; Povprečje na testu: 8,3 l/100 km; Izpust CO2: 168 g/km. |
Cena: osnovni model (tourneo custom L1H1 320 2.0 TDCi 96 kW trend): 35.620 €, testno vozilo: 44.020 €; Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
videz, prostora in udobna notranjost | težki sedeži | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Ford
- sport turbodizel
- test
- tourneo custom