Avto.info
Iskalnik: Model:

Honda CR-V 1.5 2WD elegance navi

Zvest svojim vrednotam

  • CR-V pete generacije se spet lahko pohvali z zelo dobro tehniko in voznimi lastnostmi
  • S prostorno notranjostjo in radodarnim prtljažnikom ustreza družinskim potrebam
  • Prisilno polnjen 1,5-litrski bencinar s 127 kW (173 KM) botruje dobrim zmogljivostim
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 2. junij 2019

Pri nas je precej sveža novost, čez lužo pa se je Honda CR-V pete generacije predstavila že pred kakšnima dvema letoma. Za evropski trg so ji, seveda, ustrezno prilagodili podvozje, volanski mehanizem in še nekatere druge elemente ter tako poskrbeli za zelo dobre vozne lastnosti – takšne, kakšnih smo pri Hondi že od nekdaj vajeni.

Seveda ne pričakujte civicove ostrine, a za velik, družinski križanec (ki je, mimogrede, lahko opremljen s sedmimi sedeži), se pelje izjemno dobro. V ovinkih se malo nagiba in zvesto sledi začrtani smeri, vse skupaj podkrepi natančen volan oziroma nasploh dober celoten paket prepriča z vodljivostjo v vseh pogojih vožnje. Zaradi odlično uravnoteženega podvozja je tudi udobje na primerno visoki ravni. 

Honda CR-V je eden izmed najbolje prodajanih športnih oziroma cestnih terencev na svetu.


CR-V je na voljo bodisi s sprednjim bodisi s štirikolesnim pogonom – preizkusili smo prvega, ki ob običajni vožnji popolnoma zadošča, ob večjih vozniških apetitih in predvsem na spolzki podlagi pa ima nekaj težav pri prenašanju moči na cesto. Prisilno polnjen 1,5-litrski bencinski stroj namreč razvija vse prej kot zanemarljivih 127 kW (173 KM) največje moči in 220 Nm navora, gre pa za praktično enak stroj kot v športnem civicu. Kakšne pretirane športnosti tu ne gre pričakovati, čeprav pri priganjanju v višje vrtljaje zna poskrbeti tudi za več kot dovolj dinamike. Obenem je ustrezno prožen, da med vožnjo lahko malce lenarite z desno roko, saj ni treba prav pogosto posegati po ročici sicer odličnega šeststopenjskega menjalnika. Ob umirjeni vožnji je zmeren pri porabi, zlahka se zadovolji z okoli osmimi litri na sto prevoženih kilometrov, priganjanje porabo brez težav približa desetim. Terenske zmogljivosti so omejene s pogonom na sprednji kolesni par, a je oddaljenost od tal dovolj velika, da na malce globljem kolovozu ne boste s trebuhom takoj podrsali po tleh.

Prisilno polnjen bencinar je do prihoda hibridne verzije edini motor v ponudbi (dizel ni predviden), ima pa eno neprijetno nerodnost – za zagon morate obvezno vklopiti parkirno zavoro. To prav gotovo prispeva k varnosti, a gre za nepotrebno in moteče opravilo, saj bi se zavora lahko, tako kot pri avtomobilih drugih znamk, ob izklopu motorja aktivirala samodejno. Se pa samodejno sprosti, ko speljete (in ste pripeti z varnostnim pasom, sicer ne).

Izvedba s sprednjim pogonom je na voljo zgolj z ročnim menjalnikom, štirikolesna tudi s samodejnim.


Zasnova armaturne plošče ni ravno najbolj posrečena, saj nekatera stikala ne puščajo prav svežega vtisa, tudi sistem infotainment ni med najsodobnejšimi. Funkcij je sicer veliko, navigacija z malce bolj preprosto grafiko deluje solidno, odzivnost zaslona in logika menijev bi bila lahko boljša. Zanimiv ocvirek – za omejitev hitrosti na določenem odseku ceste navigacija pogosto prikaže drugačne vrednosti od sistema za prepoznavanje prometnih znakov.

Precej bolj prepričljivi so udobni, ravno prav čvrsti in izdatno nastavljivi sedeži, tako da skupaj s prav tako radodarno nastavljivim volanskim obročem ni težko najti ergonomsko učinkovitega vozniškega položaja. Še posebej CR-V navduši s prostorno notranjostjo, saj je zaradi tri centimetre daljše medosne razdalje na zadnjih sedežih pet centimetrov več prostora kot pri predhodniku. Prtljažni prostor že na papirju obljublja veliko (kar 561 oziroma 1.756 litrov), še bolj pa prepriča v praksi, saj se je v primerjavi s tekmeci – vsaj tistimi, ki smo jih preizkusili v zadnjem času – izkazal kot eden najbolj radodarnih in najbolj uporabnih. 

Oprema elegance navi je sicer srednji, a v kombinaciji s sprednjim pogonom najvišji paket v ponudbi. Poleg že omenjenega navigacijskega sistema obsega še celotno paleto varnostnih in asistenčnih sistemov (združenih pod imenom honda sensing), kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, soliden avdio sistem, led žaromete, 18-palčna platišča … Skratka, za 30 tisočakov praktično vse, kar potrebujete.
 

Honda CR-V 1.5 2WD elegance navi
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1498 ccm, 127 kW (173 KM) pri 5600/min, 220 Nm pri 1900–5000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4600 x 1855 x 1679 mm; Medos. razdalja: 2663 mm; Pnevmatike: 235/60 R18; Masa/nosilnost: 1.501/627 kg; Prtljažnik: 561–1.756 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,2 s; Poraba goriva (EU): 7,4/5,6/6,3 l/100 km; Povprečje na testu: 8,1 l/100 km; Izpust CO2: 143 g/km.
  Cena:  osnovni model (CR-V 1.5 2WD comfort): 27.900 €, testno vozilo: 31.157 €; AC-Mobil, d. o. o., Ljubljana.
prostorna notranjost, motor, vozne lastnosti zagon motorja, infotainment sistem brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.