Avto.info
Iskalnik: Model:

Honda civic 1.5 turbo sport

Čista desetka!

  • Civic zopet združuje prostorno in uporabno notranjost ter odlične vozne lastnosti. 
  • Prisilno polnjen bencinar s 134 kW (182 KM) ga do stotice pospeši v 8,2 sekunde.
  • Skupaj z vstopno, a bogato opremo sport stane okroglih 22 tisočakov.
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Petek, 15. december 2017

Ne le, ker gre za deseto generacijo tega avtomobila, temveč predvsem zato, ker si takšno oceno preprosto zasluži. Vas zanima, zakaj? Potem berite naprej!

Priznamo – na prvih fotografijah se je morda res zdel nenavaden, malce preveč razvlečen in ne ravno fotogeničen, a v živo je prava bomba! Verjetno se večina – sploh pa pravi Hondaši – spominja tistega širokega, nizkega civica iz devetdesetih let, ne glede na motorno različico poudarjeno športnega značaja in odličnih voznih lastnosti. Novi je prav tak! Nizek, širok, ostrih robov, kot je pri hondah v navadi, in poudarjeno športnega značaja.

Še posebej v kombinaciji z zmogljivim bencinskim motorjem – tokrat nismo preizkusili njegove najbolj športne različice z oznako type-R, ki je na slavnem Nürburgringu pred nedavnim s časom 7:43,8 postavil nov rekord za serijske avtomobile s sprednjim pogonom – temveč izvedbo s prisilno polnjenim 1,5-litrskim strojem, ki razvija odločnih 134 kW moči (182 KM) in 240 Nm navora, ki je na voljo v širokem območju med 1.900 in 5.000 vrtljaji na minuto.

Civic desete generacije si brez dvoma zasluži najvišjo oceno – torej bo naslednja generacija segla do enajst!?


To se še kako pozna tudi med vožnjo, saj tako motoriziran civic enakomerno vleče že skoraj od prostega teka pa vse do rdečega polja, kjer se še dodatno razživi. Vožnja je zato zelo tekoča, pa najsi gre za mirno podeželsko križarjenje, mestno vožnjo med semaforji ali priganjanje skozi serijo ravno prav zaprtih zavojev. Zato ni treba prav pogosto posegati po ročici natančnega šeststopenjskega menjalnika, ki iz ene v drugo prestavo prehaja kot vroč nož skozi maslo. Vse skupaj zaokrožujejo natančen in neposreden volan ter odlično uravnoteženo podvozje – ravno prav čvrsto in natančno, da ves čas čutite, kaj se dogaja pod kolesi, in po drugi strani presenetljivo udobno. Ja, tudi izrazitejše neravnine ga ne spravijo s tira; morda malce manj suvereno požre le več zaporednih športnih udarcev.

Iz vsega napisanega morda sklepate, da je civic namenjen zgolj športnim voznikom – prav nasprotno! Pri športnem načinu vožnje se je med našim testom resnično izkazal, prav tako dobro se je odrezal tudi pri ocenjevanju uporabnosti. Resda se sedi precej nizko, a kabina je presenetljivo prostorna tako na sprednjih kot zadnjih sedežih, kar govori v prid temu, da z lahkoto prevzame vlogo družinskega avtomobila. Tudi prtljažni prostor je s svojimi osnovnimi 420 litri nadpovprečno izdatno odmerjen – če zložite naslonjala zadnjih sedežev, gre vanj več kot 1,2 kubičnega metra – sicer precej globok, a zaradi velikih petih vrat lahko dostopen in vanj zlahka spravite tudi večje predmete. Svoje dodaja domiselna prekrivna ponjava, ki se ne odpre klasično navzgor, temveč kot rolo v desno stran – preprosto, učinkovito in zelo uporabno.

Ob odlični tehniki in športno poudarjenem značaju je tudi prostoren in uporaben družinski avtomobil.


Notranjost je s svojimi digitalnimi, a jasno preglednimi merilniki zasnovana v precej futurističnem slogu, tu je še nepogrešljiv večnamenski zaslon na sredinski konzoli, glavne funkcije prezračevanja pa, pohvalno, še vedno upravljate s pomočjo velikih in jasno vrtljivih gumbov ter klasičnih stikal. Zaradi izdatnih nastavitev je ergonomija naravnost brezhibna in zdi se, kot da je položaj za volanom zasnovan povsem po vaši meri.

Roko na srce, to velja praktično za celoten avtomobil. Prostoren in uporaben na eni ter tehnično odličen in dinamičen na drugi strani, zmogljiv in dobro opremljen. Pri tem motorju sicer osnovni paket sport med drugim zajema celovito paleto varnostnih pripomočkov (aktivni tempomat, opozorilo pred naletom, sistem za vožnjo po svojem pasu, prepoznavanje prometnih znakov …), dvopodročno klimatsko napravo, ogrevana sprednja sedeža, Garminov navigacijski sistem, možnost povezljivosti s svetovnim spletom, led žaromete, parkirna tipala spredaj in zadaj, 17-palčna aluminijasta platišča in še marsikaj drugega. In nikar se ne ustrašite – prav takšen, kot je bil testni, stane zelo mamljivih 22 tisočakov oziroma, čez palec, približno toliko, kot normalno opremljen volkswagen golf 1.6 TDI.

 
Honda civic 1.5 turbo sport
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1498 ccm, 134 kW (182 KM) pri 5500/min, 240 Nm pri 1900–5000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4518 x 1799 x 1434 mm; Medos. razdalja: 2697 mm; Pnevmatike: 235/45 R17; Masa/nosilnost: 1382/453 kg; Prtljažnik: 420–1.209 l.
  Največja hitrost:  220 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,2 s; Poraba goriva (EU): 7,4/4,9/5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 133 g/km.
  Cena:  osnovni model (civic 1.0 turbo comfort): 19.990 €, testno vozilo: 24.040 €; AC-Mobil, d. o. o., Ljubljana.
motor, vozne lastnosti, ergonomija, prostorna notranjost, cena malce slabša preglednost nazaj brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.