Avto.info
Iskalnik: Model:

Hyundai elantra 1.6 CVVT style

Klasika za klasike

  • Takšna elantra je cenovno ugodna izbira za tiste, ki prisegajo na limuzinsko obliko
  • Atmosferski bencinar je za 1.700 evrov cenejši od primerljivo zmogljivega turbodizla
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Torek, 25. julij 2017

Aktualno elantro smo prvič testirali v oktobrski številki (AF 206) in ugotovili, da je tako po videzu kot tehnično izjemno napredovala. Takrat smo preizkusili najbolje opremljeno dizelsko različico, ki je svoje atribute upravičila tudi s precej zasoljeno ceno. Tokrat pa smo se pobliže spoznali z zmerno opremljeno bencinsko izvedbo.

Pod motornim pokrovom elegantno ukrojene klasične limuzinske karoserije je tokrat brnel 1,6-litrski motor z močjo 94 kW (128 KM). Povezan je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in ponuja vozniško izkušnjo, ki vse bolj postaja stvar preteklosti. Gre namreč za atmosferski motor, brez podpore turbopolnilnika, kar pomeni, da ga je treba za največji učinek pošteno priganjati. Največjo moč doseže pri 6.300 vrtljajih, medtem ko je največji navor 200 Nm na voljo šele pri 4.850 vrtljajih. Takrat je hrup v kabini precej več kot le opazen, kar je hecno, saj je motor v prostem teku praktično neslišen. Vljudno skromen je s povprečjem pod sedmimi litri tudi pri porabi goriva.

Prosti tek je tih, kot bi bil motor ugasnjen, avtocestne hitrosti pa znajo biti zelo hrupne.


Brez finančnih posledic bi v elantri zagotovo izbrali turbodizelski motor, ki ponuja bolj uglajeno vožnjo. A ob 1.700 evrov višji ceni zgodba postane precej drugačna, saj bi ob upoštevanju razlik v porabi vložek dobili povrnjen šele po 80.000 prevoženih kilometrih. Iz podobnih vzgibov smo se povsem strinjali tudi z izbiro različice style, ki za zmeren denar ponudi zares soliden paket opreme. Ta med drugim vključuje vzvratno kamero, samodejno klimatsko napravo in dežni senzor, se bomo pa zopet pritožili nad dejstvom, da navigacijski sistem ni na voljo niti za doplačilo.

Z dobrimi in morda kakšno slabo lastnostjo elantra svoje poslanstvo lepo izpolnjuje, še posebej v takšni izvedbi, saj za 17.500 evrov ponuja zares veliko. Tisti, ki iščete limuzinsko klasiko, a zanjo nočete odšteti vrtoglavega zneska, boste težko našli bolj zanimivo alternativo.
 

Hyundai elantra 1.6 CVVT style
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1582 ccm, 94 kW (128 KM) pri 6300/min, 155 Nm pri 4850/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4570 x 1800 x 1450 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1295/475 kg; Prtljažnik: 458 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,1 s; Poraba goriva (EU): 8,9/5,2/6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.6 CVVT comfort): 15.500 €, testno vozilo: 17.500 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana.
videz, oprema glede na ceno  poraba goriva, majhen zaslon na dotik brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.