Hyundai elantra 1.6 CVVT style
Klasika za klasike
- Takšna elantra je cenovno ugodna izbira za tiste, ki prisegajo na limuzinsko obliko
- Atmosferski bencinar je za 1.700 evrov cenejši od primerljivo zmogljivega turbodizla
Torek, 25. julij 2017
Aktualno elantro smo prvič testirali v oktobrski številki (AF 206) in ugotovili, da je tako po videzu kot tehnično izjemno napredovala. Takrat smo preizkusili najbolje opremljeno dizelsko različico, ki je svoje atribute upravičila tudi s precej zasoljeno ceno. Tokrat pa smo se pobliže spoznali z zmerno opremljeno bencinsko izvedbo.
Pod motornim pokrovom elegantno ukrojene klasične limuzinske karoserije je tokrat brnel 1,6-litrski motor z močjo 94 kW (128 KM). Povezan je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in ponuja vozniško izkušnjo, ki vse bolj postaja stvar preteklosti. Gre namreč za atmosferski motor, brez podpore turbopolnilnika, kar pomeni, da ga je treba za največji učinek pošteno priganjati. Največjo moč doseže pri 6.300 vrtljajih, medtem ko je največji navor 200 Nm na voljo šele pri 4.850 vrtljajih. Takrat je
hrup v kabini precej več kot le opazen, kar je hecno, saj je motor v prostem teku praktično neslišen. Vljudno skromen je s povprečjem pod sedmimi litri tudi pri porabi goriva.
Prosti tek je tih, kot bi bil motor ugasnjen, avtocestne hitrosti pa znajo biti zelo hrupne.
Brez finančnih posledic bi v elantri zagotovo izbrali turbodizelski motor, ki ponuja bolj uglajeno vožnjo. A ob 1.700 evrov višji ceni zgodba postane precej drugačna, saj bi ob upoštevanju razlik v porabi vložek dobili povrnjen šele po 80.000 prevoženih kilometrih. Iz podobnih vzgibov smo se povsem strinjali tudi z izbiro različice style, ki za zmeren denar ponudi zares soliden paket opreme. Ta med drugim vključuje vzvratno kamero, samodejno klimatsko napravo in dežni senzor, se bomo pa zopet
pritožili nad dejstvom, da navigacijski sistem ni na voljo niti za doplačilo.
Z dobrimi in morda kakšno slabo lastnostjo elantra svoje poslanstvo lepo izpolnjuje, še posebej v takšni izvedbi, saj za 17.500 evrov ponuja zares veliko. Tisti, ki iščete limuzinsko klasiko, a zanjo nočete odšteti vrtoglavega zneska, boste težko našli bolj zanimivo alternativo.
Hyundai elantra 1.6 CVVT style |
Vozilo in motor: limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1582 ccm, 94 kW (128 KM) pri 6300/min, 155 Nm pri 4850/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4570 x 1800 x 1450 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1295/475 kg; Prtljažnik: 458 l. |
Največja hitrost: 200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,1 s; Poraba goriva (EU): 8,9/5,2/6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km. |
Cena: osnovni model (1.6 CVVT comfort): 15.500 €, testno vozilo: 17.500 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
videz, oprema glede na ceno | poraba goriva, majhen zaslon na dotik | brez napak |
Oznake:
- bencinski motor
- elantra
- Hyundai
- limuzina
- test