Hyundai i10 1.2 premium
Ni od muh!
- Tudi v tretje korejski malček ponuja svojevrsten prostorski čudež, a z veliko več individualnosti
- Z najzmogljivejšim motorjem in do roba napolnjen z opremo stane manj kot 15 tisočakov
Petek, 4. december 2020
Hyundaiev najmanjši model nas vsakič znova prijetno preseneti. Že druga generacija i10 je v svojem razredu močno izstopala z dovršenostjo za razred večjih modelov in izjemnim izkoristkom precej omejenega prostora. Nedavno predstavljena tretja generacija pa je vse skupaj dvignila na še višjo raven.
V veliki poletni številki ste lahko prebrali prvi test novega i10, kjer smo že hvalili njegov dinamičen videz in kabinsko udobje ter prostornost. Tistega je poganjal litrski trivaljnik z le 49 kW (67 KM), kar se je izkazalo za malce premalo, še posebej v kombinaciji z lenobnim brezstopenjskim menjalnikom. Tokratna izbira je bila solidnejša, saj je pod pokrovom brnel 1,2-litrski stroj z 62 kW (84 KM) z ročnim menjalnikom. S tem je bolj poskočen v mestu in soliden na daljših poteh. Do prave
vsestranskosti mu namreč manjka šesta prestava. Ta bi verjetno še za kak deci zmanjšala tudi povprečno porabo, ki je na našem testu znašala 6,5 litra.
Ima vse, kar imajo veliki … razen velikosti, a na le 3,67 metra vseeno ponuja presenetljivo prostornost in udobje!
Kjer so snovalci novega i10 najbolj slišali naše kritike, je ponujena serijska in dodatna oprema, ki ji odslej lahko zavida marsikateri večji avtomobil. Serijsko ima vgrajene sisteme za samodejno zaviranje v sili, za pomoč pri ohranjanju voznega pasu in za nadziranje voznikove zbranosti. Najbogatejši paket opreme premium poskrbi še za udobju namenjene pripomočke, kjer najbolj izstopa multimedijska naprava z 20,3-centimetrskim zaslonom na dotik. Poleg povezljivosti s sistemoma Apple CarPlay in
Android Auto vključuje navigacijo TomTom Live, kar je bila ena od glavnih zamer pri prejšnjem modelu, saj tam navigacije sploh ni bilo v ponudbi.
Ob omenjeni opremi je imel testni primerek izbrane skorajda vse sodobne dodatke, ki so v ponudbi (razen samodejnega menjalnika), a njegova cena še vedno ni presegla 15 tisočakov. To pa ni od muh!
Hyundai i10 1.2 premium |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.197 ccm, 62 kW (84 KM) pri 6.200/min, 118 Nm pri 4.200/min, Nm; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /. |
Velikost: 3.670 x 1.680 x 1.480 mm; Medos. razdalja: 2425 mm; Pnevmatike: 195/45 R16; Masa/nosilnost: 1.005/345 kg; Prtljažnik: 252–1.050 l. |
Največja hitrost: 171 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,6 s; Poraba goriva (WLTP): 5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 6,5 l/100 km; Izpust CO2: 132 g/km. |
Cena: osnovni model (1.0 trend): 9.970 €, testno vozilo: 14.980 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
videz, prostornost, serijska oprema | le 5-stopenjski menjalnik | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- bencinski motor
- Hyundai
- i10
- premium
- test