Avto.info
Iskalnik: Model:

Hyundai i30 fastback T-GDI 140 impression

Elegantnejša izbira

  • Fastback je skladno oblikovan avtomobil z dinamično žilico
  • Prisilno polnjen 1,4-litrski štirivaljnik s 103 kilovati (140 KM) nudi dobre zmogljivosti
  • S tem motorjem in najbogatejšim paketom opreme stane skoraj 22 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 13. september 2018

Okej, oznaka gor ali dol; fastback ni le limuzinski (ali, če hočete, kupejevsko-limuzinski) derivat modela i30. Pravzaprav je točno to, a dovolj sofisticiran, skrbno oblikovan kot zaključena celota in zato skladno privlačen avtomobil. Ja, brez težav bi lahko nosil bolj zvezdniško značko, če razumete.

Zaradi nižje in predvsem proti zadnjemu delu padajoče strehe je na zadnjih sedežih malce bolj utesnjen in višjerasli potniki utegnejo z glavo zadevati v strop. Za otroke je prostora dovolj, a če svojega malčka še vedno pripenjate v otroški sedež, je pri fastbacku to malce manj udobno, kot pri klasičnem i30. Jasno, zaradi privlačne oblike je treba sprejeti kakšen kompromis, kar ne velja za prtljažni prostor, ki je s 450 litri uporabno velik in zaradi petvratne zasnove lahko dostopen. Zadnje steklo (brez brisalca) je, enako kot stranska stekla zadaj, precej majhno, zaradi česar trpi preglednost in kamera za vzvratno vožnjo je zelo dobrodošel pripomoček. Spredaj se sedi zelo dobro (višjerasli vozniki bi si želeli kakšen centimeter nižji sedež), tudi armaturna plošča je pregledna in, vključno z osrednjim, na dotik občutljivim zaslonom, logično zasnovana.

Fastback je zaradi bolj čvrstega podvozja med vožnjo zelo natančen (enako velja za volan), a vseeno ne tako športno trd, da bi čutili vsako grbino, ki se znajde pod njegovimi kolesi. Kot celota je lepo uravnotežen, malce manj vzorno pa se zaradi občasne neodločnosti menjalnika ujameta sedemstopenjska avtomatika z dvojno sklopko (doplačilo 1.500 evrov) in prisilno polnjen 1,4-litrski motor. Morda pikolovsko, a vseeno.

Kot petvratna (kupejevska) limuzina zapolnjuje vrzel, ki jo je v Hyundaievi ponudbi pustila elantra.


Gre za močneje motorizirano izbiro, ki ne trga asfalta, a vselej poskrbi za zelo suverene zmogljivosti in zadostno zalogo moči tudi za bolj dinamično vožnjo. Na papirju, pa tudi v resnici, je vse prej kot podivjan športnik, a s pospeškom do stotice v manj kot desetih sekundah prijetno poskočen avtomobil. Motor je odziven, menjalnik malce manj in občasno ne menja ravno takrat, ko bi bilo to najbolj primerno. Seveda je tu še ročni režim z možnostjo potiskanja ročice naprej in nazaj ali s stikali na volanskem obroču.

Na koncu pohvalimo še zelo funkcionalen in intuitiven infotainment, možnost brezstičnega polnjenja mobilnega telefona (ki deluje odlično, po naših izkušnjah bolje kot v večini drugih avtomobilov) in paleto sodobnih varnostnih pripomočkov. Zanje je sicer treba doplačati paket smartsense, ki stane 890 evrov, a ga zaradi nadgrajenega sistema AEB za zaviranje v sili (poleg vozil prepoznava tudi pešce) in sistema, ki pri vožnji vzvratno opozarja na prečni promet, toplo priporočamo.

Takšen, dobro motoriziran in solidno opremljen fastback je v celem zelo prepričljiv, je pa res, da v kombinaciji z najbogatejšo opremo in nekaj doplačilnimi paketi ter dodatki zahteva malce globlji poseg v denarnico. V primeru testnega vozila celo več kot 27 tisoč evrov.
 

Hyundai i30 fastback T-GDI 140 impression
 Vozilo in motor kupejevska limuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1353 ccm, 103 kW (140 KM) pri 6000/min, 242 Nm pri 1500-3200/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4455 x 1795 x 1425 mm; Medos. razdalja: 2650 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1362/498 kg; Prtljažnik: 450–1351 l.
  Največja hitrost:  203 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba goriva (EU): 6,4/5,1/5,6 l/100 km; Povprečje na testu: 8,3 l/100 km; Izpust CO2: 129 g/km.
  Cena:  osnovni model (i30 fastback T-GDI 120 trend): 15.990 €, testno vozilo: 27.020 €; Hyundai Avto Trade, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, prtljažnik precej visoka cena brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.