Avto.info
Iskalnik: Model:

Hyundai tucson 1.6 CRDi impression

Še bolj varno naprej

  • Prenova je prinesla estetsko osvežitev, zlasti v notranjosti 
  • Ena od novosti je uglajen in varčen 1,6-litrski turbodizel s 85 kilovati (115 KM)
  • Z bogato opremo, ki vključuje glavne asistenčne sisteme in usnje na sedežih, stane nekaj več kot 33 tisoč evrov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 15. februar 2019

Čeprav gre za trenutno najbolje prodajani Hyundaiev model, po nekaj letih na trgu niti tucson ni mogel uiti prenovi. Ta mu je prinesla malce bolj ostre linije, kar velja zlasti za masko motorja, ki je po novem bolj oglata in impozantna. Novi so žarometi, pri katerih tudi dolgi snop sveti v tehniki led in samodejno preklapljajo med dolgim ter zasenčenim snopom. Dnevne luči prav tako svetijo s sodobno tehniko led.

Veliko bolj očitna je prenova notranjosti, kjer takoj opazimo novo obliko armaturne plošče, pri kateri zaslon multimedijske naprave ni več vgrajen v sredinsko konzolo, temveč je nameščen na vrhu in s tem poleg bolj sodobnega videza zagotavlja lažje upravljanje. V primeru, da sistem, tako kot pri testnem tucsonu, vključuje navigacijsko napravo, zaslon meri 20,3 centimetra (8-palcev) in ponuja zelo spodoben prikaz slike, ki jo zajema sistem kamer za 360-stopinjski pogled okoli vozila surround view monitor. Resolucija sicer ne dosega ravni premijskih proizvajalcev, a naprava kljub temu dobro izpolnjuje svojo nalogo. Hvalimo tudi električno parkirno zavoro in električni pomik prtljažnih vrat, ki sta pri paketu impression vgrajena serijsko. Serijski je tudi skupek varnostnih sistemov, ki so ga pri Hyundaiu poimenovali smart sense in med drugim vključuje radarski sistem predhodne zaznave in opozorila na morebitni trk s funkcijo za zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, sistem za opozarjanje na oviro v mrtvem kotu z asistentom za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu in sistemom za opozarjanje na prečni promet zadaj.

S prenovo je na videz le rahlo spremenjen, a je obenem občutno izboljšan.


Ker prenova ni prinesla merskih sprememb v primerjavi s predhodnikom, ni sprememb niti na ravni prostornosti kabine. Sedeži v drugi vrsti ponujajo več kot dovolj prostora za noge in glave odraslih potnikov, medtem ko je prostor za ramena povprečno odmerjen, kar bo prišlo do izraza le, če se bodo zadaj peljali trije odrasli. Njegov prtljažnik v osnovni postavitvi ponuja nekaj več kot 500 litrov prostornine, kar je dovolj za potrebe povprečne štiričlanske družine.

Ena od novosti ob pomladitvi je 1,6-litrski turbodizel, ki je nadomestil 1,7-litrskega. Ta v šibkejši različici, ki smo jo preizkusili mi, razvije 85 kilovatov (115 KM) in 280 Nm navora. To bo zadostovalo večini voznikov, zato menimo, da je ta motor primeren za najširši krog kupcev. Seveda od njega ne smemo pričakovati, da nas bo ob pospeševanju pritisnil ob sedež, kar pravzaprav ni njegov namen. Hvalimo uglajeno delovanje, malce pa zmoti neodzivnost pri nižjih vrtljajih. Na testu se je izkazal tudi šeststopenjski ročni menjalnik s čvrstimi in natančnimi hodi prestavne ročice, ki se ne upira niti bolj dinamični vožnji. Zadovoljni smo bili tudi s porabo goriva, ki je s 6,8-litrskim povprečjem za takšen avtomobil popolnoma sprejemljiva.

Osnovni turbodizelski motor je namenjen voznikom, ki se bodo zadovoljili s pogonom na sprednji kolesi in ročnim menjalnikom, saj avtomatika zanj ni na voljo.



Tako kot menjalnik se dinamične vožnje ne brani niti podvozje, ki skrbi, da se karoserija v ovinkih ne nagiba preveč. Zaradi razmeroma trdega podvozja se pri vožnji čez krajše neravnine prenese kakšen tresljaj, a ne toliko, da bi bilo moteče. Volan je natančen, a bi lahko bil bolj komunikativen, njegovo delovanje pa bolj progresivno. Pohvalo si nedvomno zasluži zvočna zatesnjenost kabine, ki skrbi, da je vožnja udobna v vseh razmerah.

Prenovljeni tucson je z novim vstopnim turbodizelskim motorjem na testu pokazal, da predstavlja idealno izbiro za vse, ki želijo uporaben družinski avto z višjim položajem sedenja, a brez pravih terenskih zmogljivosti. Zaradi izboljšav na področju ergonomije je še bolj prijeten za vsakdanjo uporabo in s paketom opreme imression ponuja popoln nabor varnostnih in asistenčnih sistemov. Če v njem želite še nekaj luksuza, se lahko odločite za opcijski paket edition, ki za slabih 2.800 evrov prinaša usnjeno oblazinjenje s prezračevanjem sprednjih sedežev, električno pomično panoramsko sončno streho in kakovostnejši zvočni sistem Krell s sedmimi zvočniki in digitalnim radijskim sprejemnikom. Cena bo z rednim popustom v višini 2.500 evrov presegla 33 tisočakov, a boste dobili avtomobil, ki zlasti na področju opreme ne bo pustil veliko neizpolnjenih želja.
 

Hyundai tucson 1.6 CRDi impression
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 85 kW (116 KM) pri 4000/min, 280 Nm pri 1500/min, Nm; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4480 x 1850 x 1645 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 245/45 R19; Masa/nosilnost: 1500/620 kg; Prtljažnik: 513–1503 l.
  Največja hitrost:  175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,8 s; Poraba goriva (EU): 5,4/4,8/5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 132 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.6 GDI trend): 22.490 €, testno vozilo: 36.060 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana.
prostornost oprema kakovost določenih materialov, cena brez popusta brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.