Avto.info
Iskalnik: Model:

Jaguar F-pace 3.0 TDV6 auto AWD R-sport

Bombnik!

  • Z mogočno pojavo in že kar bahaškimi dodatki je pravi cestni postavljač
  • V notranjosti mu malce zmanjka na področju kakovosti in prestiža
  • V osnovi stane 80, skupaj z dodatki testnega vozila pa skoraj 100 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 7. januar 2018

Z veliko, športno zamreženo sprednjo masko, ostro prirezanimi žarometi, naravnost ogromnimi režami za dovod zraka v odbijaču, mišičastimi linijami, športno poudarjenim paketom R-sport in kar 22-palčnimi kolesi je pravi cestni bombnik, avtomobil, ki na cesti vzbuja strahospoštovanje. Odlična izbira za kupce, ki si ga lahko privoščijo in želijo nekaj alternativnega, manj pogostega, manj 'mainstreamovskega', če hočete. Maserati levante? Ja, njegov najbližji tekmec. Ne toliko po tehniki ali značaju, temveč po svoji drugačnosti, ki opazno odstopa od meril in kalupov nemških treh predstavnikov.

Njegov značaj je športen, lega na cesti pa čvrsta. Če pričakujete predvsem udobje, se raje ozrite drugam. Seveda ni pravi terenec, a s precejšnjo oddaljenostjo od tal in Land Roverjevim znanjem na področju terenskih pripomočkov verjamemo, da zna prilesti presneto daleč, čeprav ga v tej vlogi nismo imeli srca preizkusiti.

F-pace je športno poudarjen avtomobil z odličnimi voznimi lastnostmi, a nekaj manjšo stopnjo udobja.


Štirikolesni pogon na cesti, četudi gre za bolj spolzko podlago, poskrbi za odličen prenos moči – zlasti če gre za že kar zverinsko zmogljivo verzijo s trilitrskim turbodizlom v nosu, kakršno smo preizkusili. Šestvaljnik se namreč lahko pohvali z 221 kW (300 KM) moči in kar 700 Nm navora, kar so prav gotovo spoštovanja vredne številke. Pospeški so zelo dobri in ob doseganju stotice v dobrih šestih sekundah lahko skoraj dobesedno čutite, kako pnevmatike širine 265 milimetrov grizejo v asfalt. Tudi pri višjih hitrostih gre za zelo suveren avtomobil, ki zlahka vztraja na povsem levem pasu nemške avtoceste, pri priganjanju skozi ovinke pa se F-pace zelo dobro odreže. Z maso več kot 1,8 tone sicer ni ravno lahkoten, a vseeno zelo lepo vodljiv avtomobil z malo nagibanja v zavojih. Izbirate lahko med različnimi režimi vožnje in če iščete športnost v tem velikostnem razredu ter obliki, ga nikar ne spreglejte. Volan je natančen, osemstopenjski samodejni menjalnik deluje hitro in odločno, nudi tudi možnost ročnega prestavljanja s pomočjo stikal na volanskem obroču. Je pa res, da je velik vrtljiv gumb, ki se ob zagonu motorja počasi dvigne iz konzole med sprednjima sedežema, v praksi manj priročen od klasične ročice. Jaguarjeva posebnost, pač, ki vsaj sprva terja nekaj privajanja.

Zmogljiv turbodizelski šestvaljnik z 221 kW (300 KM) ga do stotice pospeši v 6,2 sekunde.


Enako velja za večnamenski zaslon na sredinski konzoli oziroma logiko menijev, sicer pa najpogostejše funkcije še vedno upravljate s klasičnimi stikali in vrtljivim gumbom. Pohvalno! Logike infotainmenta se boste verjetno hitro navadili, krvavo rdeče usnje na sedežih je stvar okusa (in doplačila), med testom nas je bolj zmotila ne ravno prestižno ukrojena notranjost … Sama izdelava je dovolj kakovostna in tu jaguarju ničesar ne moremo očitati. Zgornji del armaturne plošče je bil pri testnem avtomobilu odet v usnje, spodnji pa je izdelan iz na ogled in otip nič kaj imenitne plastike. To so malenkosti, ki v tem cenovnem razredu vseeno niso zanemarljive. Tako kot obvolanske ročice, ki s svojo preprosto, nič kaj dodelano zasnovo nekako ne sodijo v avtomobil takega kova. Tudi prostorsko kabina ni ravno rekordno radodarno odmerjena, kar še dodatno poudarjajo majhne steklene površine in z njimi povezana slabša preglednost.

Na drugih področjih je F-pace vreden prestižnega predznaka – vključno z bogato opremo (s številnimi možnostmi doplačilne nadgradnje), odličnim avdio sistemom in dobro delujočimi sodobnimi varnostnimi in drugimi pripomočki ter ne nazadnje tisto divjo mačko na nosu, ki je – vsaj nekoč – pomenila več od prstanov, propelerja ali zvezde.
 

Jaguar F-pace 3.0 TDV6 auto AWD R-sport
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, šestvaljnik V-zasnove, 2993 ccm, 221 kW (300 KM) pri 4000/min, 700 Nm pri 1500–1750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4746 x 1936 x 1652 mm; Medos. razdalja: 2874 mm; Pnevmatike: 265/40 R22; Masa/nosilnost: 1844/675 kg; Prtljažnik: 650–1740 l.
  Največja hitrost:  241 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,2 s; Poraba goriva (EU): 6,9/5,6/6,0 l/100 km; Povprečje na testu: 8,4 l/100 km; Izpust CO2: 159 g/km.
  Cena:  osnovni model (F-pace 2.0 pure): 45.061 €, testno vozilo: 98.774 €; A-Cosmos, d. d., Ljubljana.
videz, značaj, pogon in športne vozne lastnosti malce cenena notranjost, udobje brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.