Jeep renegade 1.6 multijet 16V TCT limited
Videz vara
- Kljub robustnemu terenskemu videzu je običajen cestni križanec
- S paketom opreme limited in nekaj doplačilnimi dodatki stane več kot 30 tisočakov
Petek, 21. julij 2017
"Tale je ravno pravi za na jago!" pravijo. Ali pa: "Z njim zlahka pridemo do tiste planinske koče!" Takšni in podobni komentarji so nas spremljali med testom vozila jeep renegade – res je, navzven je klen, brezkompromisen terenec, a pod robustno masko mehak cestni križanec – z razmeroma majhnim turbodizelskim motorjem, samodejnim dvosklopčnim menjalnikom in pogonom zgolj na sprednji kolesi. Na lovskih ali hribolazniških avanturah ni torej prav nič bolj suveren kot kakšen drug, povsem običajen avtomobil. Razen morda zaradi večje oddaljenosti od tal, seveda.
Zato je njegovo naravno okolje mesto, kjer boste cenili višji položaj sedenja, v slogu znamke Jeep pa je robusten tudi občutek za volanom. Da, zdi se, da sedite v precej večjem avtomobilu, kot je v resnici! Prostora na sprednjih sedežih je dovolj, na zadnjih z nekaj uvidevnosti tudi, prtljažnik je v razrednem povprečju.
Če izklopite sistem start/stop, se ta ob ponovnem zagonu motorja ne vklopi. Enako velja za parkirna tipala …
Med vožnjo po običajnih cestah zgolj sprednji pogon zadošča, kot posrečena izbira pa se izkaže tudi kombinacija 1,6-litrskega turbodizelskega motorja z 88 kW (120 KM) in samodejnega menjalnika z dvojno sklopko ter šestimi stopnjami prenosa. Roko na srce, motor je precej glasen, celoten pogonski sklop pa bolj robat od pričakovanj. Enako velja za vozne lastnosti, je pa res, da se vse skupaj lepo vklaplja v celostno podobo jeepa renegada.
Da, v celoti je grob; če iščete prefinjenost in mehkobo, se raje ozrite h kateremu drugemu, podobno velikemu športnemu terencu oziroma križancu B-segmenta. V tem razredu je izbira namreč zelo pestra, zato je močan značaj prav gotovo eden pomembnejših adutov jeepa renegada.
Jeep renegade 1.6 multijet 16V TCT limited |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3750/min, 320 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4255 x 1805 x 1697 mm; Medos. razdalja: 2570 mm; Pnevmatike: 215/60 R17; Masa/nosilnost: 1490/440 kg; Prtljažnik: 351–1.297 l. |
Največja hitrost: 178 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,0/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,3 l/100 km; Izpust CO2: 118 g/km. |
Cena: osnovni model (renegade 1.6 E-torq 16V sport): 19.990 €, testno vozilo: 30.780 €; Avto Triglav, d. o. o., Ljubljana. |
videz, značaj, zmerna poraba goriva | robat motor in grob menjalnik | brez napak |