Avto.info
Iskalnik: Model:

Mazda3 sport 1.6i mirai

Posebna ponudba!

Mazda v zadnjih letih ustvarja zelo dinamične avtomobile, kar potrjuje tudi druga generacija trojke. Ker pa je v nagnetenem C segmentu za uspešno prodajo potrebna uporaba vseh orožij, so Japonci za trojko v kombinaciji z 1,6-litrskim bencinskim motorjem pripravili posebno omejeno serijo.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Teja Barborič
Ponedeljek, 21. november 2011

Ko smo nazadnje preizkusili mazdo3 z 1,6-litrskim bencinskim motorjem (AF123), smo ugotovili, da je športnica po duši. To pomeni, da premore podvozje, ki ji omogoča zelo dobre vozne lastnosti, pri čemer sta vozni izkušnji naklonjena tudi natančen volan in odlična prestavna ročica z rekordno kratkimi hodi.

Črna pika v celotni sliki pa je bencinski motor, ki s 77 kilovati moči (105 KM) ni dorasel dinamiki, ki jo avtomobil sicer ponuja. In čeprav se v mestni in primestni vožnji presenetljivo živahno odziva, mu na avtocesti kaj kmalu zmanjka sape. Omejena moč motorja pa se pri skoraj 1,2 tone težkem avtomobilu kaže z razmeroma visoko porabo goriva, ki se težko spusti pod osem litrov na 100 prevoženih kilometrov, na testu pa se je nevarno bližala devetim litrom.
Mirai po japonsko pomeni prihodnost, mazdi3 pa prinaša predvsem ugodno razmerje med opremo in ceno.

V prejšnjem testu smo se v uredništvu strinjali, da bi se bogati opremi TX plus, ki ceno avtomobila nevarno približa 20 tisočakom, odpovedali v korist zmogljivejšega agregata. A za tiste, ki si močnejšega motorja ne želijo, je Mazda pripravila bogato opremljeno in cenovno ugodno omejeno serijo mirai. Le-ta temelji na paketu TE in mu med drugim dodaja odbijača s športnim videzom, 17-palčna platišča iz lahke litine, športna sprednja sedeža, samodejno dvopodročno klimatsko napravo, tempomat, modrozobo napravo za prostoročno telefoniranje ter priključka za iPod in naprave USB. Vse našteto pa je na voljo za manj kot 18 tisoč evrov.
 

Mazda3 sport 1.6i mirai
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, bencinski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, elektronski vbrizg goriva; Prostornina: 1598 ccm; Vrtina in gib: 78,0 x 83,6 mm; Kompresijsko razmerje: 10 : 1; Največja moč: 77 kW (105 KM) pri 6000/min; Razmerje mase in moči: 11,1 kg/kW (15,2 kg/KM); Največji navor: 145 Nm pri 4000/min; Menjalnik: ročni 5-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (278 mm), zadaj kolutne (265 mm); Elektronska podpora: ABS z EBD in ESP; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4460 x 1775 x 1470 mm; Medosna razdalja: 2640; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1170/575 kg; Prtljažnik: 340 – 1360 l.
  Največja hitrost:  184 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,2 s; Poraba (EU): 8,3/5,2/6,3 l/100 km; Povprečje na testu: 8,9 l/100 km.
  Cena:  model (1.6 CE base): 14.490 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 17.890 evrov, z dodatno opremo: 18.240 evrov; MMS, d.o.o., Ljubljana.
vozne lastnosti, menjalnik, oprema šibek motor, visoka poraba, premalo vzdolžnega pomika volana brez napak

 

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.