Avto.info
Iskalnik: Model:

Mazda6 karavan CD 175 revolution top SD

Brušenje diamanta

  • Odličen japonski karavan se po novem hvali z inovativnim sistemom GVC, ki izboljšuje varnost in vozno dinamiko
  • Zmogljiv turbodizel je zopet navdušil z vsestransko uporabnostjo in zmerno žejo
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 22. junij 2017

Mazdine prenove avtomobilov so večinoma zelo blage in le redko lahko že na daleč opazimo razlike pred ter po prenovi. Mazda6 je še posebej tipičen primer tega, kar ni mišljeno kot slabo, saj je njen zunanji videz daleč od postaranega. Oblikovalci so že v prvi seriji karoserijo odlično urezali, zato je šestica še vedno videti zelo sodobno.

Videz pa v tem primeru vseeno vara, saj ima avtomobil kar nekaj pomembnih novosti. Precej izboljšav je na armaturni plošči, katere srednji del je zaradi postavitve 'lebdečega' zaslona lahko precej nižji. S tem se je odprl boljši pogled na cestišče, vse skupaj pa je videti bolj sodobno. Novost je tudi barvni zaslon, ki je nadomestil povsem desni merilnik pred voznikom in prikazuje vse podatke, ki bi voznika utegnili zanimati med vožnjo. Sicer je tudi po teh izboljšavah ostalo nekaj prostora za popravke, na primer pri vmesniku multimedijskega sistema. Nas je na testu zmotil seznam radijskih postaj, ki je ob vsaki izbiri ene od postaj izginil in zahteval ponovno aktivacijo ter (dolgotrajno) brskanje. Tisti, ki med vožnjo velikokrat izbirate med programi in se trudite izogibati raznim nagradnim igram, skritim zvokom in drugorazrednemu duhovičenju, boste razumeli, zakaj je to lahko nadležno. Kar se ostalih stvari tiče, so odlična ergonomija, udobje in prostornost ostali enaki. Prtljažnik še vedno meri 522 litrov in je po potrebi povečljiv na 1.648 litrov.

Šestica je bila že v prvo pravi diamant, ob prenovi pa so ga le še bolj zbrusili.


Najbolj glasno reklamirana novost mazde6 je sistem G-Vectoring Control, ki vozniku v ovinkih pomaga s sicer znanim dirkaškim trikom, ki ga vsak rad izvaja sam, tu pa za to poskrbi elektronika. Ob vstopu v zavoj motorju za nekaj milisekund ustavi vbrizg goriva in s tem odvzame nekaj navora. Gre za malenkost, ki je dovolj, da se nekoliko bolj obremeni sprednji kolesi in s tem zagotovi boljši oprijem. Tega med vožnjo nikoli nismo zaznali, opazna je le bolj suverena lega v ovinkih.

Opisan pripomoček za bolj dinamično vožnjo je bil toliko bolj uporaben zato, ker je testni avtomobil poganjal najmočnejši turbodizel v ponudbi. Ta zmore 129 kW (175 KM) in je povezan s solidnim, čeprav ne najhitrejšim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Na testu je v povprečju zahteval 7,2 litra goriva, kar, glede na ponujeno, ocenjujemo za povsem zmeren rezultat.

Vožnja tega avtomobila je pravi užitek in se lahko primerja z dražjimi, premium izdelki, kjer vozna dinamika veliko šteje, a tudi stane. Vse to in še izjemno bogat paket opreme, vključno z usnjenim oblazinjenjem, pa pri Mazdi dobite za manj kot 35 tisočakov.
 

Mazda6 karavan CD 175 revolution top SD 
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2191 ccm, 129 kW (175 KM) pri 4500/min, 420 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4805 x 1840 x 1475 mm; Medos. razdalja: 2750 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1485/605 kg; Prtljažnik: 522–1648 l.
  Največja hitrost:  221 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,0 s; Poraba goriva (EU): 5,7/4,0/4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 121 g/km.
  Cena:  osnovni model (mazda6 karavan G145 challenge): 23.990 €, testno vozilo: 34.420 €; MMS, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, poraba naprednost multimedijskega sistema brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.