Avto.info
Iskalnik: Model:

Mercedes-benz CLA 220 d

Drugačen, a še vedno Mercedes

  • Prenova mu je prinesla kozmetične popravke in posodobljeno notranjost
  • Večina sladkorčkov ostaja na spisku dodatne opreme, kar ceno ponese čez 50 tisočakov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 24. junij 2017

Se vam zdi, da je Mercedesova mala kupejevska limuzina potrebovala prenovo? Prav velike gotovo ne, in je niti ni doživela. Kljub temu so ji v Stuttgartu namenili nekaj majhnih, a učinkovitih sprememb in izboljšav.

Najbolj opazna je nova oblika odbijača, zaradi katerega atraktivna motorna maska z diamantnim vzorcem pride še bolj do izraza. Manj očitne so spremembe v notranjosti, kjer opazimo predvsem nov, 20,3-centimetrski (8-palčni) zaslon na vrhu sredinske konzole. Notranjost torej ostaja enako (prijetno) utesnjena in daje dober vtis kakovosti. Spredaj se sedi športno nizko, sedeža sta zelo udobna in ponujata dovolj bočnega oprijema. Čeprav to ni avtomobil, ki bi bil v prvi vrsti namenjen družinski uporabi, velja vseeno omeniti, da je zaradi oblike sedežev z integriranimi vzglavniki nameščanje otroških sedežev precej oteženo, otroci pa imajo zelo malo prostora za noge.

Turbodizelski štirivaljnik s 130 kilovati (177 KM) se lahko sprva zdi malce robat, a kombinacija s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom hitro zleze pod kožo. Vseh 350 Nm navora je na voljo že pri 1.400 vrtljajih na minuto. To pomeni, da avtomobil ne pozna slavne turbo luknje, hitro in logično delovanje menjalnika ter dobro preračunana prestavna razmerja pa mu zagotavljajo poskočnost pri speljevanjih in prehitevanjih ter zelo udobna potovanja, tudi pri hitrostih, ki so dovoljene le ponekod v njegovi rodni domovini. Ob tem je zmeren tudi pri porabi goriva, ki se je na testu ustalila tik pod sedmimi litri na 100 kilometrov.

Čeprav ima štiri vrata, 'mali CLS' ponuja prostornost in uporabnost na ravni kupeja.


Tako položaj za volanom kot športno podvozje vabita k dinamični vožnji. Avtomobil je, zaradi volanskega mehanizma, ki lepo posreduje podatke o dogajanju pod kolesi, in vzmetenja, ki dovoli zelo malo prečnega nagibanja karoserije, dobro vodljiv in v ovinkih deluje zelo zanesljivo. Čeprav pogon ni speljan k zadnjim, temveč na sprednji kolesi, to ne pokvari doživetja, ki smo ga pri avtomobilih s trikrako zvezdo vajeni. V mislih imamo predvsem dober kompromis med dinamiko in udobjem, saj nam avtomobil ne vsiljuje enega ali drugega, temveč je oboje nekako samoumevno.

Zelo dobro delujejo tudi asistenčni sistemi, zlasti sistem za opozarjanje na nevarnost naleta in prilagodljivi tempomat, ki se odziva hitro in uglajeno. Žal pa jih večina sodi med doplačila in skupaj z estetskimi dodatki ter dodatki za udobje končno ceno ponesejo v višave. Pri testnem primerku so jo dvignili kar za 17 tisočakov. Pa smo spet pri ekskluzivnosti. Na takšen ali drugačen način.
 

Mercedes-benz CLA 220 d 
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2.143 ccm, 130 kW (177 KM) pri 3600/min, 350 Nm pri 1400/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4630 x 1472 x 1777 mm; Medos. razdalja: 2699 mm; Pnevmatike: 225/45 R17; Masa/nosilnost: 1525/490 kg; Prtljažnik: 470 l.
  Največja hitrost:  232 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,7 s; Poraba goriva (EU): 5,2/3,7/4,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 111 g/km.
  Cena:  osnovni model (CLA 180): 27.650 €, testno vozilo: 53.453 €; Autocommerce, d. o. o., Ljubljana.
videz, udobje, zmogljivosti, poraba goriva preglednost nazaj, končna cena brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.