Mercedes-benz C 220d
Je zasluženi zmagovalec?
- Zmagovalca primerjalnega testa PRIMA smo še enkrat preizkusili vsi člani uredništva
- Zagotovo ima nekaj napak, a je v mnogih pogledih preprosto odličen
Sreda, 20. junij 2018
Veliki zmagovalec nedavnega primerjalnega testa PRIMA, v katerem smo izbirali najboljšo prestižno limuzino srednjega razreda, je prepričal člane osmih uredništev. Med drugimi sta mercedes razreda C na prvo mesto pomagala postaviti tudi naša sodelavca Borut in Anže, ostali člani uredništva pa takrat nismo utegnili sodelovati. Zato smo želeli z zmagovalcem nekaj kakovostnih trenutkov preživeti tudi ostali in presoditi, ali se z ugotovitvami strinjamo ali ne.
Kolegi so zagotovo imeli prav glede njegove podobe, saj je razred C izjemno eleganten. Pri tem se bomo potrepljali po rami in rekli, da je to delo našega Roberta Lešnika. Po drugi strani bi v šali lahko rekli škoda, da se ni lotil tudi notranjosti, saj smo tam imeli nekaj manjših zamer. Izbrani materiali niso povsod prestižni na otip (plastična sredinska konzola), multimedijski vmesnik pa tudi ni ravno biser najsodobnejše tehnologije.
V povsem svojem razredu so njegovi asistenčni sistemi, ki delujejo izjemno zanesljivo in učinkovito.
Bistvo tega avtomobila, in temu se praktično nobeden ne more približati, je njegovo udobje. Pa ne le, da se v njem (na sprednjih sedežih) odlično sedi, ampak tudi to, da v kabino spusti izjemno malo hrupa in tresljajev s ceste. Odličen dokaz za to je bil testni primerek s paketom AMG in temu pripadajočim športnim podvozjem. Večina tekmecev bi zaradi tega čez cestne neravnine poskakovala, C pa z njimi opravi brez najmanjše drame. Noben drugi ne zna tako brezkompromisno uskladiti dinamike in
udobja. Vzorno varčen, zagotovo pa najstarejši del tega avtomobila je njegov 2,1-litrski turbodizelski motor, ki ga bo kmalu zamenjal sodobnejši, bolj uglajen in zmogljivejši stroj.
Prostora za napredek je torej še kar nekaj, to pa ne pomeni, da C ni avtomobil, ki v svojem razredu najbolje obvlada največ stvari naenkrat. Nekateri so boljši športniki, drugi tehnološko bolj dovršeni, a noben izmed njih ni tako vsestransko dodelan. Zato mu tudi po naši preizkušnji dajemo PRIMA oceno!
Mercedes-benz C 220d |
Vozilo in motor: limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2143 ccm, 125 kW (170 KM) pri 3000–4200/min, 400 Nm pri 1400–2800/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4686 x 1810 x 1442 mm; Medos. razdalja: 2840 mm; Pnevmatike: spredaj 225/45 R18, zadaj 245/40 R18; Masa/nosilnost: 1570/565 kg; Prtljažnik: 480 l. |
Največja hitrost: 233 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,4 s; Poraba goriva (EU): 5,3/3,6/4,3 l/100 km; Povprečje na testu: 6,3 l/100 km; Izpust CO2: 109 g/km. |
Cena: osnovni model (C 160): 30.900 €, testno vozilo: 53.481 €; Autocommerce, d. o. o., Ljubljana. |
asistenčni sistemi, udobje | multimedijski vmesnik, nekateri materiali | brez napak |