Avto.info
Iskalnik: Model:

Mercedes-benz E coupe 220d

Drzen in lep

  • Bistvo tega klasičnega kupeja je udobno premagovati razdalje in obenem narediti pravi vtis
  • Dobrih 4,8 metra dolg avtomobil je namenjen štirim potnikom
  • Popolnoma nov dvolitrski turbodizel navduši z zmogljivostmi, a smo vseeno pogrešali hrumenje šestvaljnika
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 21. januar 2018

Svet prestižnih vozil je treba razumeti nekoliko drugače kot tistega, v katerem kupci merijo vsak centimeter in preštevajo vsak evro. Prestiž pomeni vrhunsko storitev ali izdelek, brez kompromisov, pomeni pa tudi imeti možnost izbrati natanko takšen avtomobil, kot si ga želimo. Če je na vrhu vaših želja narediti vtis vsakič, ko se nekam pripeljete, je velik kupe dober začetek. Tisti, ki prisegajo na športne in nekoliko bolj agresivne linije, praviloma posegajo po BMW-ju, 'old money' eleganca pa naj bi bila domena Mercedesa. Razred E coupe jo prav gotovo odlično pooseblja.

Pod taktirko Roberta Lešnika oblikovan lepotec je po obliki in velikosti nekje med kupejema razredov C in S. Karoserijo skorajda brez zavihkov in ostrih robov zmotijo le tisti dodatki, ki služijo neki funkciji. Ko je očiščena nepotrebnih dodatkov, je videti odlično in ima izjemno nizek koeficient zračnega upora 0,25. Dodatki iz oddelka AMG, vključno s kar 20-palčnimi platišči, vse skupaj le še nekoliko začinijo.

Piš vetra okoli voznikovih vrat je bilo verjetno nesrečno naključje, a človek tega pri takšnem avtomobilu vseeno ne pričakuje. 


Tudi v notranjosti prevladuje prestižna klasika, kot popoln kontrast se na armaturni plošči bohotita dva ogromna, 31,2-centimetrska barvna zaslona. Ta sta pravi izlet v prihodnost in v izjemno dodelanem slogu kažeta vse od podatkov instrumentne plošče (merilnikov) do raznoraznih funkcij informativne ali zabavne narave. Novost, ki zna v času privajanja povzročiti kar precej preglavic, so na dotik občutljivi gumbi na volanskem obroču, a se na koncu izkažejo za praktično, čeprav ne ravno potrebno idejo.

Kot se za prestižni kupe spodobi, se spredaj sedi odlično, kljub kupejevski zasnovi, ki že sama po sebi daje prednost tistim spredaj, sta tudi zadnja sedeža zmerno radodarna. Nekaj preglavic povzroči že dostop do tja, čeprav je odprtina vrat razmeroma velika. Za običajen avtomobil skromno, za kupe pa razmeroma solidno je odmerjen prostor zadaj, tako za glave kot kolena. Pohvalno je, da imata tudi potnika zadaj na voljo lastni električni pomik stekel. Prtljažnik sprejme 425 litrov prtljage in navduši z lepo obdelavo, medtem ko je nakladalna odprtina precej visoka in ni ravno velika.

Naj takoj povemo, da smo več ali manj vsi člani našega uredništva malce nejevoljno vzdihnili, ko smo izvedeli, da testni model E coupe poganja štirivaljni turbodizel. Pa ne že spet! Enak motor smo preizkusili v limuzini in karavanu, pri velikem kupeju, ki praviloma velja za čustveni nakup, pa bi šestvaljnik sedel kot mama na ata. To nikakor ne pomeni, da dvolitrski motor s 143 kW (194 KM) ni pravi čudež tehnike, ki zmore 1735 kilogramski avtomobil do stotice pognati v le 7,4 sekunde in preseže 240 km/h. Povezan je z uglajenim in spodobno hitrim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in večino časa tiho prede. Nekaj kritike si vseeno zasluži, saj je ob priganjanju malenkost preglasen, pa tudi varčnost gre lahko hitro skozi okno. Namesto povprečja v okolici šestih litrov, ki je prevladalo pri karavanu in limuzini, je tokrat na 100 kilometrov zahteval krepko več kot osem litrov.

Dve plati prav tako pokaže, ko je treba v salonu odpreti denarnico, saj se je v primeru testnega vozila cena z osnovnih 53 tisočakov s številnimi dodatki povzpela na 87.030 evrov. A za tako drzen in lep avtomobil je to cena, ki jo marsikdo z veseljem sprejme.

 

Mercedes-benz E coupe 220d
 Vozilo in motor kupe, 2 vrat, 4 sedeži; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1950 ccm, 143 kW (194 KM) pri 3800/min, 400 Nm pri 1600/min; Menjalnik: samodejni, 9-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4826 x 1860 x 1430 mm; Medos. razdalja: 2873 mm; Pnevmatike: spredaj 235/35 R20, zadaj 275/30 R20; Masa/nosilnost: 1735/565 kg; Prtljažnik: 425 l.
  Največja hitrost:  242 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,4 s; Poraba goriva (EU): 4,5/3,7/4,0 l/100 km; Povprečje na testu: 8,4 l/100 km; Izpust CO2: 106 g/km.
  Cena:  osnovni model (E 220d): 53.250 €, testno vozilo: 87.030 €; Autocommerce, d. o. o., Ljubljana.
videz, udobje, asistenčni sistemi multimedijski vmesniki, piš vetra brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.