Mini clubman cooper SD all4
Posebnež med miniji
- Minijev posebnež je od nedavnega na voljo tudi s štirikolesnim pogonom
- Dvolitrski turbodizel s 140 kW (190 KM) ga do stotice pospeši v 7,2 sekunde
Torek, 21. marec 2017
Mini clubman je prav gotovo največji posebnež te legendarne znamke. Zaradi dvojnih krilnih vrat na zadku, jasno! Z njimi se zgleduje po svojem predhodniku oziroma originalu, prvotnem clubmanu, ki je z večjimi merami, prostornejšo notranjostjo in dostavniškimi zadnjimi vrati ciljal tudi na kakšne manjše obrtnike. No, danes jih ima predvsem zaradi imidža, saj kakšne posebne uporabne vrednosti v primerjavi z dvižnimi vrati ne prinašajo – nasprotno, preglednost nazaj je celo nekaj slabša. Ampak, priznajte, prav dobro je videti!
No, je pa clubman v primerjavi z običajnim minijem tudi večjih mer in zato v notranjosti prostornejši, predvsem na zadnjih sedežih. Za kakšne dolgine vseeno ni prav primeren, a bodo otroci opazno lažje sedeli in svojih nogic ne bodo tiščali v naslonjalo sprednjega sedeža. Zato pa je spredaj prostora povsem dovolj, sedi se nizko, izdatni pomiki sedežev pa nudijo možnost tudi višjeraslim. V minijevih okvirjih, seveda!
Cena takšnega minija je zelo zasoljena – zanj je treba, pod črto, odšteti celo več kot 50 tisočakov!
Vse ostalo je znano – vključno z arhitekturo armaturne plošče in odličnimi voznimi lastnostmi, po kakršnih slovijo praktično vsi derivati te znamke. Za pogon testnega vozila je skrbel najmočnejši turbodizel v ponudbi, dvolitrski štirivaljnik, ki pod oznako SD razvija 140 kW (190 KM) in bogatih 400 Nm navora. Za takšen mali avtomobil več kot dovolj! Tudi kombinacija z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom je lepo uigrana, vse skupaj pa zaokrožuje še štirikolesni pogon, ki v osnovi poganja
sprednji in po potrebi moč prerazporeja tudi na zadnji kolesi. Hitro in s stilom.
Skratka, obilo užitkov nudi tale mini, a obenem za to zahteva zelo globok poseg v denarnico. Takšen, kot je testni, namreč stane – upam, da sedite – več kot 50 tisoč evrov!
Mini clubman cooper SD all4 |
Vozilo in motor: kkombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1995 ccm, 140 kW (190 KM) pri 4000/min, 400 Nm pri 1750–2500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4253 x 1800 x 1441 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1540/530 kg; Prtljažnik: 360–1250 l. |
Največja hitrost: 222 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,2 s; Poraba goriva (EU): 5,4/4,5/4,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 126 g/km. |
Cena: osnovni model (mini clubman one): 23.083 €, testno vozilo: 50.218 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
poseben značaj, tehnika, vozne lastnosti | cena, preglednost nazaj | brez napak |
Oznake:
- all4
- clubman
- cooper
- Mini
- štirikolesni pogon
- test
- turbodizel