Prenova mu je prinesla manjše estetske popravke in možnost dvosklopčnega menjalnika
Kljub petvratni zasnovi ohranja uživaški duh, s ceno pa potrjuje pripadnost premijskemu razredu
Avtor: Borut Fakin /
Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 18. oktober 2018
Mini je v zadnjih letih kar precej zrasel in se spremenil, kar velja zlasti za različici clubman in countryman. Rdeča nit, ki poudarja britanski slog, dinamičnost in užitek v vožnji, sicer ostaja, a vozne lastnosti so se z rastjo hočeš nočeš nekoliko spremenile. Prvinsko vodljivost in okretnost v slogu gokartov je ohranila samo osnovna trivratna izvedba oziroma, kot z veseljem spet ugotavljamo, tudi njegova petvratna različica. Nekaj dodatnih centimetrov v medosju in še nekaj v zadku so
omogočili vgradnjo dodatnega para vrat ter zagotovili malce več kot 60 litrov dodatnega prostora v prtljažniku, ni pa bistveno vplivalo na vozno dinamiko, ki ostaja uživaška in kar vabi k hitri vožnji. Podvozje je zelo trdo, prav tako občutek na volanu, ki je zelo neposreden in voznika skrbno obvešča o dogajanju pod kolesi. Lega na cesti je zato odlična, udobje pa ... tu pač ni na prvem mestu. A tale mini vas pri vsakdanji vožnji kljub temu ne bo spravljal v obup. Le do »ležečih policajev«
boste razvili malce več spoštovanja.
Z dvosklopčnim menjalnikom je to zelo hiter in uživaški avtomobil, s katerim boste lahko šli tudi po otroke v vrtec.
Za vse ljubitelje dinamične vožnje bo pravi balzam kombinacija dvolitrskega turbobencinarja in športnega 7-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Prisilno polnjeni štirivaljnik s 141 kilovati (192 KM) in 280 Nm navora zagotavlja izjemno poskočnost in se pohvali s prijetno globokim zvokom. Vse skupaj je zares razburljivo, predvsem zaradi menjalnika, ki samodejno niza prestave kot brzostrelka ali pa vozniku dovoli, da sam »strelja« s prestavno ali z obvolanskima ročicama, kar je še posebej
zabavno. Ob tem se, zlasti pri pretikanju v nižjo prestavo, iz dveh izpušnih cevi zasliši zadovoljno brbotanje, ki vedno znova nariše nasmeh na obrazu. Poraba se je ob takšni, pretežno razigrani vožnji gibala okoli devetih litrov na 100 kilometrov. Poleg porabe bo koga gotovo zmotila cena, ki je v primeru testnega avtomobila prebila mejo 40 tisočakov. A z enako gotovostjo lahko trdimo, da to ne bo zmotilo pravih navdušencev. Oni že vedo, zakaj.
Mini cooper S 5 vrat
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 141 kW (192 KM) pri 4700‒6000/min, 280 Nm pri 1250/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
Velikost: 4005 x 1727 x 1425 mm; Medos. razdalja: 2567 mm; Pnevmatike: 225/40 R17; Masa/nosilnost: 1315/455 kg; Prtljažnik: 278–941 l.
Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije
Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do� Novice
Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili
Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč Novice
Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov
Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen Novice
To je novi ferrari z znamenitim V12!
Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe Novice
Novi Renaultov križanec je symbioz
V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i Novice
Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!
Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila Novice
Uporaba piškotkov na naši spletni strani
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.