Mini countryman all4 JCW
Pujs!
- Z najmočnejšim motorjem v ponudbi je zmogljiv, a ne zverinski
- Za to zahteva veliko – več kot 40 tisočakov stane brez dodatne opreme
Nedelja, 29. april 2018
Bistvo je v naglasu. To ni tisti pujs, ki pride zvečer domov rahlo vinjen, se zavali na kavč in prižge televizijo. To je tisti pujs, ki pride z vrtnico med zobmi in boljši polovici z izpolnitvijo njenih najbolj skritih fantazij pripravi nepozabno noč. Z lisicami in bičem vred. Tak, ki si upa dati vse in sprejeti vse – in se ničesar ne sramuje.
Zaradi večje mase in učinkovitega štirikolesnega pogona je manj podivjan kot običajni mini.
S svojim najzmogljivejšim motorjem v ponudbi, prisilno polnjenim dvolitrskim strojem, ki so ga v delavnici Johna Cooperja navili na 170 kW (231 KM), je namreč prava uživaška mrcina, ki do stotice pospeši v le 7,5 sekunde, pa tudi sicer ob odločnem pritisku na stopalko za plin postreže z odločno zalogo moči in temu primernimi zmogljivostmi. S samodejnim menjalnikom, hitro in udobno osemstopenjsko avtomatiko, se odlično ujame. Vseeno pa v tem derivatu ni tiste razgrajaškosti oziroma
zverinskosti, kot jo premore običajni mini. Kljub veliki zalogi moči in odločnemu motorju nimate občutka, da avtomobil kar trga asfalt, vleče volanski obroč iz rok in pri takšnem početju zahteva precej treznega voznika. Razlog je v precej večji masi in štirikolesnem pogonu, ki poskrbi za zelo dobro trakcijo in tudi na bolj spolzki podlagi vso to konjenico učinkovito prenese na cesto. Ah, s tistim porednim pokanjem in brbotanjem iz izpušnih cevi vseeno jasno kaže, da ni od muh, temu primerne
so tudi vozne lastnosti, saj glede natančnosti v zavojih nekako nima neposrednega tekmeca.
Obenem je countryman skrben družinski oče, saj bosta tudi mlajša člana imela zadaj več kot dovolj prostora, prtljažnik s 450 oziroma 1.390 litri pa ne pušča kakšnih večjih odprtih želja. Praktično popoln partner, torej – v vsakem trenutku se lahko zanesete nanj, obenem pa zna zadovoljiti tiste vaše najbolj divje in skrite želje.
Mini countryman all4 JCW |
Vozilo in motor: športni trenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 170 kW (231 KM) pri 5000‒6000/min, 350 Nm pri 1250‒4500/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4299 x 1822 x 1557 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1630/595 kg; Prtljažnik: 450–1.390 l. |
Največja hitrost: 234 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,5 s; Poraba goriva (EU): 8,5/6,0/6,9 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 158 g/km. |
Cena: osnovni model (countryman one): 25.150 €, testno vozilo: 56.575 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana. |
motor, vozne lastnosti, prostorna notranjost | cena | brez napak |
Oznake:
- countryman
- JCW
- Mini
- štirikolesni pogon
- test
- turbo