Opel astra 1.4 turbo start/stop innovation
Zmogljiva in uglajena
- Zmogljiv prisilno polnjen bencinar je dobra alternativa dizelskemu motorju
- Navduši z odlično prožnostjo, uglajenostjo in zmerno porabo okoli sedem litrov
Četrtek, 1. december 2016
Aktualna opel astra cilja na sam vrh segmenta kompaktnih avtomobilov, tudi tokrat pa hvalimo njeno lahkotno vožnjo in zanesljivo lego na cesti. Preizkusili smo jo s prisilno polnjenim 1,4-litrskim bencinskim motorjem, ki v zmogljivejši različici razvije moč 110 kW (150 KM) in se je na testu izkazal kot zelo dobra izbira.
Okej, primerljiv dizel res porabi manj, a je po drugi strani dobrega tisočaka dražji. Kakor koli; tisti, ki prisegate na bencinske stroje, boste s tem motorjem več kot zadovoljni. Je tih in uglajen ter obenem zmogljiv, že v nizkih vrtljajih prepriča z radodarnim navorom ter s tem povezano prožnostjo, poleg tega pa po želji ponudi tudi precej dinamike. Prvi vtis morda ni prav prepričljiv (za to 'krivimo' zelo dobro zvočno zatesnjenost in odlično uravnoteženo podvozje), a tako motorizirana
astra je prav poskočna in s pospeškom do stotice v 8,5 sekunde ne pušča dvomov. Ni dirkalnik, je pa zelo hiter avtomobil, ki s prostorno, funkcionalno in uporabno notranjostjo prepriča tudi družinskega očeta.
Če dokupite dodatni opremski paket innovation (navigacija, led žarometi), dobite dva tisočaka popusta.
Še več, z izbiro materialov in kakovostjo izdelave se lahko do neke mere spogleduje celo s premium razredom, z doplačilnimi sedeži AGR pa mnoge celo prekaša. Resda je zanje treba doplačati zajetnih 1.900 evrov (usnje stane dodatnih 1.400), a izdatno nastavljivi, radodarno odmerjeni ter ravno prav čvrsti sedeži so opremljeni tudi z ogrevanjem, hlajenjem (palec gor, ko se pri 35 stopinjah Celzija peljete na poslovni sestanek, saj zato tja ne boste prispeli z na hrbet prilepljeno srajco),
masažo, nastavljivimi bočnimi oporami … Ja, v enem kosu vse do Dubrovnika! No, le na postanek za gorivo in kakšen sladoled morate računati …
Opel astra 1.4 turbo start/stop innovation |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1399 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5000–6000/min, 230 Nm pri 2000–4000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4370 x 1809 x 1485 mm; Medos. razdalja: 2662 mm; Pnevmatike: 225/45 R17; Masa/nosilnost: 1278/537 kg; Prtljažnik: 370–1210 l. |
Največja hitrost: 215 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,5 s; Poraba goriva (EU): 6,3/4,3/5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,0 l/100 km; Izpust CO2: 117 g/km. |
Cena: osnovni model (astra 1.4 selection): 15.740 €, testno vozilo: 25.160 €; Opel Southeast Europe, podružnica Ljubljana. |
vozne lastnosti, sedeži | ne ravno nizka cena | brez napak |
Oznake:
- Astra
- Opel
- test
- testno vozilo
- turbo
- turbobencinski motor