Insignia z 1,5-litrskim prisilno polnjenim motorjem kaže velik napredek bencinske tehnike
Poskočna in udobna različica s 121 kilovati (165 KM) je na testu porabila 7,5 l/100 km
Avtor: Borut Fakin /
Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 26. avgust 2018
V zadnjih letih so pri večjih avtomobilih (od C-segmenta navzgor) popolnoma prevladali dizelski motorji. Z izjemo kakšne bolj športne izvedbe, v zadnjem času tudi kakšnega hibrida, skoraj ni bilo mogoče videti bencinske limuzine. Toda časi se spreminjano. Bencinski motorji postajajo vse bolj učinkoviti in se tudi po porabi goriva vse bolj približujejo dizelskim. Lep primer je Oplov 1,5-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik, ki je na voljo v različicah s 103 in 121 kilovati (140 ali 165
KM).
Zaradi zmernosti pri porabi goriva je bencinska insignia lahko odličen potovalnik
Mi smo preizkusili močnejšo izvedbo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in ugotovili, da zelo lepo pristaja tudi veliki insiginii. Ponuja namreč dovolj moči in navora za živahna speljevanja in prehitevanja, odlično pa se izkaže tudi pri avtocestnih hitrostih. V primerjavi s turbodizlom je, seveda, nekoliko tišji in bolj uglajen, ob tem pa nikoli ne postane preveč požrešen. Povprečna poraba na testu je znašala 7,5 litra na 100 kilometrov, medtem ko smo na daljšem avtocestnem
potovanju zabeležili le 6,8 litra na 100 kilometrov. To je, seveda, še vedno nekoliko več kot pri dizelskih modelih, a razlika še zdaleč ni več tako občutna kot nekoč. Limuzina z bencinskim motorjem je od nas zahtevala le poldrugi liter več kot dizelska, katere test smo objavili v številki 216-217. Toda dizelska izvedba je okroglih 2.500 evrov dražja. To pomeni, da bi se zaradi manjše porabe goriva razlika v ceni pri dizlu izplačala šele po več kot 100 tisoč prevoženih kilometrih. Zato je
bencinski motor gotovo dobra izbira za vse, ki na leto prevozite približno 30 tisoč kilometrov ali manj. Z njim je namreč insignia zmogljiv in prijeten potovalnik, pa še na črpalkah ne boste imeli več opravka z mastnimi ročkami.
Opel insignia grand sport 1.5 turbo dynamic
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1490 ccm, 121 kW (165 KM) pri 5600/min, 250 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
Velikost: 4897 x 1863 x 1455 mm; Medos. razdalja: 2829 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 1441/574 kg; Prtljažnik: 490–1.450 l.
Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!
Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj Novice
Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1
Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk Novice
Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej
Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti Novice
Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue
Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste Novice
Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel
Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn Novice
E-mini s kitajskim potnim listom
V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno. Novice
Uporaba piškotkov na naši spletni strani
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.