Opel insignia grand sport 1.6 turbo exclusive
Rdeča strast
- Zmogljiv bencinski motor je v razredu, kjer še vedno vladajo dizli, dobrodošla osvežitev
- Da se videz ujema z zmogljivostmi, poskrbijo lepotni dodatki iz športnega oddelka OPC
Petek, 15. maj 2020
Verjetno si niste mislili, da boste takšen naslov kdaj prebrali nad kakim drugim avtomobilskim člankom kot o kakšni italijanski eksotiki. A je tokrat tudi pri oplu insignii na mestu, pa ne le zaradi živahne barve, temveč zaradi vsega ostalega, kar ponuja.
Takšna bi bila na daleč opazna tudi v kakšni drugi barvi, za kar poskrbi komplet dodatkov OPC line, ki so serijsko del opreme exclusive, sicer pa je zanje treba doplačati 1.190 evrov. Med temi so športni odbijači, stranski pragovi, napisi in vidni zaključki izpušnega sistema. S slogom zunanjosti se ujema tudi notranjost, kjer paket OPC line vsebuje ogrevan športen usnjen volan, aluminijaste športne stopalke in v črno obarvan strop kabine.
V primerjavi s prejšnjo je aktualna insignia izgubila kar nekaj mase, kar se najbolj pozna pri boljši vozni dinamiki.
Omenjeni dodatki ustvarijo super vzdušje, a to ne bi bilo nič brez primernega pogonskega sklopa. Na srečo je testni avtomobil poganjal 1,6-litrski turbo bencinski motor z 200 »konji«, ki mu je ukazoval 6-stopenjski samodejni menjalnik. S to kombinacijo je insignia dinamična limuzina, katere bistvo ni le udobje, temveč tudi vozniški užitki. Svoje delo dobro opravlja menjalnik, ki s hitro odzivnostjo pokaže nekaj karakterja, čeprav so prestavna razmerja nekoliko razpotegnjena, verjetno za
ugodnejšo porabo goriva. Pri nas se je povprečje ustavilo nekje pri 9,6 litra, kar pa ne pomeni, da se s pazljivostjo ne da voziti z manj kot osmimi litri, medtem ko priganjanje lahko to številko skorajda podvoji.
Opel insignia grand sport 1.6 turbo exclusive |
Vozilo in motor: limuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 147 kW (200 KM) pri 5500/min, 280 Nm pri 1650/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4897 x 1863 x 1455 mm; Medos. razdalja: 2829 mm; Pnevmatike: 245/45 R18; Masa/nosilnost: 1503/587 kg; Prtljažnik: 490–1450 l. |
Največja hitrost: 235 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,7 s; Poraba goriva (EU): 7,7/5,1/6,0 l/100 km; Povprečje na testu: 9,6 l/100 km; Izpust CO2: 138 g/km. |
Cena: osnovni model (1,5 turbo edition): 23.299 €, testno vozilo: 43.699 €; Opel SEE, podružnica Ljubljana. |
videz, udobje, motor, prostornost, vozne lastnosti | poraba goriva | brez napak |