Opel insignia sports tourer 2.0 CDTI innovation
Prejšnjo boste pozabili
- Nima rekordno velikega prtljažnika, a se odkupi z najprivlačnejšo obliko v razredu
- Z bogato opremo cena preseže 40 tisočakov, ki pa jo omilijo Oplovi velikodušni popusti
Torek, 30. januar 2018
Novo limuzinsko insignio smo spoznali na predstavitvah, jo nato vzeli pod drobnogled in test objavili v dvojni poletni številki (AF216-217). Ta je pokazala ogromen napredek v primerjavi s predhodnikom. Je namreč prostornejša, bolj kakovostno izdelana, predvsem pa je lažja in bolje vodljiva. Poleg tega ponuja vse najnovejše asistenčne sisteme, vključno z novo generacijo pametnih matričnih žarometov intellilux. Ti so z 32 svetilnimi elementi še bolj učinkoviti in bolj natančno osvetljujejo cesto kot astrini, ki jih premorejo 16.
Karavan nam je potrdil vse vrline limuzine, ki jih nadgrajuje z bolj prilagodljivo zasnovo zadka. S prostorom tu ne bo zadrege. Obilo ga najdemo tako na zadnjih sedežih kot v prtljažniku. Ta je pravilno oblikovan in odet v kakovostne materiale. Poleg tega ponuja pritrdišča na vodilih in samodejno zlaganje zadnjih sedežev prek stikal v prtljažniku. Tudi dostop do njega je nadvse poenostavljen z doplačljivim električnim pomikom vrat, ki ga je mogoče sprožiti tudi z brco pod odbijač.
V primerjavi s predhodnim modelom je prostornejša, lažja in bolje vodljiva.
Dvolitrski turbodizel s 125 kilovati (170 KM), ki smo ga že preizkusili v limuzini, je najverjetneje najbolj optimalna izbira tudi za karavan, saj je dovolj zmogljiv in uglajen ter varčen obenem. Na testu smo zabeležili zelo sprejemljivo porabo 6,3 litra na 100 kilometrov. Šeststopenjski ročni menjalnik dobro opravlja svojo nalogo, pri čemer bi z veseljem preizkusili tudi kombinacijo z avtomatiko, ki po našem mnenju takšnemu avtomobilu bolj pristaja.
Testni primerek na področju opreme res ni pustil neizpolnjenih želja, saj nas je med drugim razvajal z vsemi asistenčnimi sistemi, omenjenimi pametnimi žarometi, usnjenim oblazinjenjem in gretjem ter zelo učinkovitim hlajenjem sedežev. A prav vsi ti sladkorčki so s spiska doplačil, zaradi česar je končna cena poskočila na 40 tisočakov, kar pri Oplu trenutno omilijo s štirimi tisočaki popusta.
Opel insignia sports tourer 2.0 CDTI innovation |
Vozilo in motor: karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1956 ccm, 125 kW (170 KM) pri 3750/min, 400 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4986 x 1863 x 1500 mm; Medos. razdalja: 2829 mm; Pnevmatike: 245/45 R18; Masa/nosilnost: 1633/607 kg; Prtljažnik: 560–1665 l. |
Največja hitrost: 223 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 6,9/4,3/5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 6,3 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km. |
Cena: osnovni model (1.5 turbo): 23.200 €, testno vozilo: 40.675 €; Opel SEE, podružnica Ljubljana. |
videz, prostornost, udobje, poraba goriva |
določeni materiali, doplačila za asist. sisteme |
brez napak |
Oznake:
- insignia
- karavan
- Opel
- sports tourer
- test
- turbodizel