Avto.info
Iskalnik: Model:

Opel zafira 1.6 CDTI ecotec innovation

Družinska povezanost

  • Z 1,6-litrskim turbodizlom je uglajena in varčna, a rahlo zaspana pri nižjih vrtljajih
  • Na voljo so najsodobnejši varnostni in asistenčni sistemi, a za večino je treba doplačati
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 2. september 2017

Zafira tretje generacije je lansko jesen po petih letih na trgu doživela prenovo. Takrat je dokončno odšel v pokoj tudi model druge generacije, zato se je novinka otresla dodatka tourer v imenu, s katerim se je razlikovala od predhodnika.

Poleg krajšega imena je Oplov družinski enoprostorec dobil tudi osvežen videz zunanjosti s prenovljenim sprednjim delom. Ta je dobil bolj umirjena žarometa, ki se zlijeta v novo motorno masko v slogu astre. Bolj očitna je prenova notranjosti, ki so ji namenili nov volanski obroč, novo grafiko merilnikov ter, predvsem temeljito prenovljeno sredinsko konzolo.

Zafira je od nekdaj poznana ne le po prostornosti, temveč tudi po enostavni prilagodljivosti, ki jo ponuja sedemsedežni sistem flex 7. V drugi vrsti se lahko tako namestijo trije odrasli potniki, v tretji pa še dva ne preveč zahtevna, saj je tam res malo prostora tako za noge kot za glave. Tako tretja kot druga vrsta se nekaj preprostimi gibi zloži, pri čemer nastane do 1.792 litrov prostora z ravnim dnom. Ni kaj, preprosto in uporabno, kot se za družinskega enoprostorca spodobi.

Zafira premore tudi sistem onstar, ki vas reši iz zagate v primeru okvare ali nesreče, ali pa vas poveže s prijaznim operaterjem, ki vam poišče najbližjo restavracijo.


Zelo spodoben je tudi 1,6-litrski turbodizel, ki razvije 99 kilovatov (135 KM). Prepričani smo, da ponuja dovolj moči za zahteve povprečnega uporabnika takšnega avtomobila in je tudi precej bolj uglajen od starejšega dvolitrskega stroja. Je pa v primerjavi s slednjim malce bolj zaspan pri nizkih vrtljajih, kar pomeni, da je treba malce pogosteje seči po prestavni ročici šeststopenjskega ročnega menjalnika. Na testu se je dobro odrezal tudi pri porabi goriva, ki je znašala 6,6 litra na 100 kilometrov.

Enako velja za vozne lastnosti. Zafira je v ovinkih čvrsta, volan pa posreduje dovolj informacij za zanesljiv občutek o dogajanju pod kolesi, tudi, ko se nam kam zelo mudi. Čeprav to ni športen avto, se ne upira dinamični vožnji, vprašanje pa je, kaj ima od tega ostalih (največ) šest potnikov, zlasti tista na pomožnih sedežih v tretji vrsti. Kljub temu je blaženje dobro in je ob vsakdanji vožnji tudi z 18-palčnimi kolesi, na katera je bil posajen testni primerek, več kot zadovoljivo.

Pri opremi innovation je treba za sodobnejše dodatke, kot so prilagodljivi tempomat, sistem za pomoč pri parkiranju z vzvratno kamero, prepoznavanje prometnih znakov, opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu in samodejno prilagajanje svetlobnega snopa žarometov doplačati. Testni avto je bil opremljen tudi z opcijskimi športnimi ergonomskimi sedeži in nekaj drugimi malenkostmi, kar je dvignilo končno ceno za slabih pet tisočakov na končnih 32.638 evrov oziroma malce pod 30 tisočakov ob upoštevanju popusta v višini 2.700 evrov.
 

Opel zafira 1.6 CDTI ecotec innovation
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 99 kW (135 KM) pri 3500/min, 320 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4666 x 1928 x 1660 mm; Medos. razdalja: 2662 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1727/679 kg; Prtljažnik: 152–678-1792 l.
  Največja hitrost:  193 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (EU): 5,3/4,0/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,6 l/100 km; Izpust CO2: 125 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.4 turbo ecotec edition): 21.580 €, testno vozilo: 32.638 €; Opel SEE, podružnica Ljubljana.
zmogljivosti, vozne lastnosti, poraba goriva, žarometi inellilux, sistem onstar glasen motor ob hladnem zagonu brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.