Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot 3008 1.5 blueHDi 130 allure

Čisti zmagovalec

  • S popolnoma novim turbodizlom zadostuje standardu euro 6d-TEMP
  • Motor je odzivnejši in bolj uglajen kot stari
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 16. januar 2019

Nekateri proizvajalci so bili na uvedbo novega merilnega cikla porabe bolje, drugi slabše pripravljeni. Peugeota strožje zahteve niso ujele na levi nogi, saj so imeli pripravljen popolnoma nov turbodizelski motor, ki je zamenjal dosedanjega s prostornino 1,6 litra. Ta je za 0,6 decilitra manjši, a zmogljivejši, tudi na račun vgrajenega katalizatorja, ki izpuh čisti s pomočjo sečnine, in čistejši.

V testnem peugeotu 3008 novinec zmore 96 kW (130 KM), kar je deset »konjev« več kot prejšnji, in obenem ponuja enak največji navor. Razlika med starim in novim se pozna tudi v vožnji, predvsem pri zveznosti delovanja, saj je krivulja navora nekoliko ugodnejša, delovanje pa je vzorno tiho. Ročni 6-stopenjski menjalnik ni najboljši izdelek v svojem razredu, a deluje dovolj natančno in hitro. Z odzivnim delovanjem se dobro znajde v mestnem vrvežu, solidna zvočna izolacija pa pomaga, da je udoben družinski potovalnik. Na našem testu je povprečno zahteval 6,8 litra goriva, kar sicer ni rekordno malo, a smo zelo veliko prevozili v mestu, kjer bi se verjetno prav tako dobro izkazal zelo dober 1,2-litrski bencinar z enako močjo in za dobrih 1.800 evrov nižjo ceno.

Izdatna oddaljenost karoserije od tal pomeni, da se z njim lahko zapeljete tudi na zmeren teren.


Kar se ostalega tiče, smo že velikokrat pohvalili njegovo oblikovno posebnost, a bili v dvomih glede majhnega volana in s tem povezane ergonomske drugačnosti. Peugeot i-cockpit vam je pač všeč ali ne. Nam ni ravno pisan na kožo, tudi multimedijski sistem ni najbolj odziven, niti praktičen, a bi mu bili zaradi vseh ostalih prednosti to pripravljeni spregledati. Konec koncev je prav zaradi tega osvojil prvo mesto na našem PRIMA velikem primerjalnem testu!
 

Peugeot 3008 1.5 blueHDi 130 allure
 Vozilo in motor kompaktni crossover, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1499 ccm, 96 kW (130 KM) pri 3750/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4447 x 1841 x 1624 mm; Medos. razdalja: 2675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1492/492 kg; Prtljažnik: 520–1482 l.
  Največja hitrost:  192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,8 s; Poraba goriva (EU): 4,7/3,8/4,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 109 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,2 puretech 130 access): 20.838 €, testno vozilo: 29.684 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
vozne lastnosti, elastičnost motorja ergonomija, delovanje multimedijskega sistema brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.