Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot 3008 2.0 blueHDi 150 allure

Krempelj premalo?

  • Dvolitrski turbodizel je zelo zmogljiva izbira
  • Skupaj z bogato opremo stane skoraj 36 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Torek, 8. avgust 2017

Tokrat smo ga preizkusili v kombinaciji z dvolitrskim turbodizelskim motorjem s 110 kW (150 KM), ki botruje suverenim zmogljivostim in odločnim pospeškom tudi pri višjih (avtocestnih) hitrostih. Obenem dokazuje, da sistem grip control, ki sicer z možnostjo izbire med petimi programi izboljšuje trakcijo na različnih podlagah, ne more popolnoma nadomestiti štirikolesnega pogona. Ja, seveda, brez težav shajate tudi brez njega, a pri odločnem speljevanju in pospeševanju na spolzki podlagi ter raznih snežnih avanturah je pač manj prepričljiv (in po tovarniških podatkih vseeno za 0,3 litra poveča porabo goriva).

Sistem grip control ne more popolnoma nadomestiti štirikolesnega pogona.


Zato pa smo bili navdušeni nad natančno izdelavo, kakovostno (že kar malce prestižno) in prostorno notranjostjo ter dobro uravnoteženimi voznimi lastnostmi. Majhen volanski obroč je prav posrečen, malce manj pa sodobna zasnova s sodobnim načinom upravljanja prek velikega, na dotik občutljivega zaslona in nekaj dodatnih stikal. Že upravljanje osnovnih funkcij (temperatura, radio …) zahteva listanje po podmenijih in (pre)veliko število korakov …
 

Peugeot 3008 2.0 blueHDi 150 allure
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3750/min, 370 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4447 x 1841 x 1624 mm; Medos. razdalja: 2675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1500/550 kg; Prtljažnik: 520–1.482 l.
  Največja hitrost:  207 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,6 s; Poraba goriva (EU): 5,4/4,3/4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 121 g/km.
  Cena:  osnovni model (3008 1.2 puretech 130 access): 20.390 €, testno vozilo: 35.780 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
zmogljiv motor, prostorna in kakovostna notranjost nima možnosti štirikolesnega pogona, upravljanje prek podmenijev brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.