Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot 3008 GT blueHDi 180

Novodobni osvajalec

  • GT je najbolj prestižen 3008, ponuja pa tudi nekaj športnosti
  • Na voljo je le z zmogljivim dvolitrskim turbodizlom in samodejnim menjalnikom


 

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 8. julij 2017

Pri Peugeotu so z novim 3008 zadeli v bistvo tistega, kar si velik del današnjih kupcev novih avtomobilov želi. Priljubljen koncept športnega terenca so nadgradili z modernim in vpadljivim videzom, pare pa jim ni zmanjkalo niti pri notranjosti, kjer se zdi 3008 vsaj korak pred cenovno primerljivimi tekmeci.

Z opremo GT so vse naštete lastnosti še toliko bolj poudarjene, saj gre za najdražjo in najbogatejšo različico v ponudbi. Navzven se to kaže v 19-palčnih aluminijastih platiščih in kromiranih dodatkih ter oznakah GT po karoseriji. Velika kolesa z nizkoprofilnimi pnevmatikami odvzamejo pri udobju (tudi osnovne izvedbe 3008 so precej trdo vzmetene), a prispevajo k bolj suverenim voznim lastnostim. Te sicer niso povsem na ravni limuzinskih, so pa za višje nasajen avtomobil vseeno zelo dobre. Dinamično vožnjo spodbuja natančen volanski mehanizem v majhnim volanom vred. O slednjem smo že večkrat pisali; pogled na merilnike nad mini volanom je enim všeč, drugim pa ni. Poskusite, pa boste videli, v katero skupino spadate! Sicer pa je kabina, ki že v osnovi navduši s posrečenim oblikovanjem in zelo dobro končno obdelavo, v GT-ju še nadgrajena z usnjenim oblazinjenjem in kupom drugih prestižnih in uporabnih dodatkov.

Proste roke oblikovalcev nikakor niso okrnile uporabnosti, saj se na zadnji klopi dobro sedi, prtljažnik pa meri kar 520 litrov.


Vrh ponudbe izvedba GT ne predstavlja le zaradi bogate opreme, pač pa tudi z najzmogljivejšim motorjem v ponudbi. Gre za dvolitrski turbodizel s 133 kW (180 KM), ki je povezan s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Ta je naravnan k udobju in nekoliko manj k športnosti. Tudi umetelno oblikovana prestavna ročica ni ravno primerna za hitra pretikanja, so pa temu namenjena 'ušesa' za volanskim obročem. Moči in navora je več kot dovolj, zlasti če upoštevamo, da je moč speljana k sprednjemu paru koles (štirikolesni pogon ni na voljo). Z zmerno vožnjo je na testu poraba znašala dobrih sedem litrov, medtem ko smo jo s športnim priganjanjem in mestno vožnjo hitro povzdignili na precej potratnih devet litrov. Nič manj zasoljena ni niti njegova cena, ki za takole opremljeno izvedbo z upoštevanimi popusti znaša 37.630 evrov, a za ta denar 3008 GT ponudi veliko. Celo toliko, da kupce vabi in osvaja tudi iz salonov prestižnejših znamk.

 

E-nožni pogon

V prtljažniku testnega 3008 GT nas je pričakalo presenečenje v obliki električnega skiroja. Peugeot se je pri njegovem razvoju obrnil na švicarski Micro Mobility, glavni pogoj pa je bila kompaktnost, ki dovoljuje, da se skiro pospravi v dvojno dno prtljažnika. Tehta le 8,5 kilograma, pomožni motor pa omogoča hitrosti do 25 km/h in do 12 kilometrov avtonomije.

V praksi se je skiro e-kick izkazal za zanimivo igračko, ki ima zagotovo veliko uporabno vrednost. Za zagon je treba poganjati z nogo, šele nato pride do izraza majhen elektromotor, ki pomaga vzdrževati hitrost. Žal smo imeli pogruntavščino na testu ravno v najbolj hladnih zimskih mesecih, zato se prav veliko nismo vozili, saj so se nam dlani od mraza lepile na ledene kovinske ročice. Smo pa ugotovili, da je treba osvojiti posebno tehniko, pri kateri se voznik nekoliko nagne nazaj, saj takrat začne elektromotor delovati. V mestnih središčih prav gotovo uporabna, predvsem pa zabavna stvar!

 

Peugeot 3008 GT blueHDi 180
 Vozilo in motor kompaktni crossover, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 133 kW (180 KM) pri 3750/min, 400 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4447 x 1841 x 1624 mm; Medos. razdalja: 2675 mm; Pnevmatike: 235/50 R19; Masa/nosilnost: 1540/550 kg; Prtljažnik: 520–1482 l.
  Največja hitrost:  211 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 5,5/4,4/4,8 l/100 km; Povprečje na testu: 9,1 l/100 km; Izpust CO2: 124 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 puretech 130 access): 20.390 €, testno vozilo: 40.450 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
oblika, končna obdelava, vozne lastnosti

cena, poraba, ni možnosti štirikolesnega pogona

brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.