Peugeot partner tepee 1.6 blueHDi 100 allure
Večni partner
- Prenova mu je prinesla nov obraz in novo opremo
- S posodobljenim 1,6-litrskim turbodizlom je poskočen in zahteva manj kot 7 l/100 km
Torek, 2. avgust 2016
Partnerja v sedanji izdaji poznamo že od leta 2008, letom pa kljubuje s številnimi prenovami, ki mu gladijo gubice in prinašajo potrebne posodobitve.
Zadnja oblikovna osvežitev mu je prinesla nov sprednji odbijač ter novo masko s kromirano obrobo v slogu drugih hišnih modelov. Notranjosti Francozi niso spreminjali, zato malce bolj očitno kaže svoja leta. Poleg dostavniške ergonomije z izravnanim položajem sedenja in poševno lego volanskega obroča, ki so jo nekateri tekmeci pri novejših modelih precej izpilili in približali klasičnim osebnim avtomobilom, so tu še zastareli merilniki in trda, a trpežna plastika. Glavna novost je
multimedijska naprava s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik, ki lahko za doplačilo (450 evrov) vključuje tudi navigacijo. Zaslon na dotik, žal, ne sodi med bolj odzivne, poleg tega pa je v partnerju precej oddaljen od voznikovih rok, zato ni tako praktičen, kot bi si želeli.
Po ceniku ni najcenejši, a s popusti lahko za enako ceno ponudi veliko več kot povprečna kombilimuzina C-segmenta.
Posodobljeni 1,6-litrski turbodizel blueHDi s 73 kilovati (99 KM) je uglajen, partner pa je z njim prijetno poskočen in tudi varčen. Na testu je zahteval 7 l/100 km, a ob bolj umirjeni vožnji zna shajati tudi z litrom manj. Kljub temu pa v vožnji ne more povsem skriti dostavniške duše in svojega emša. Pri večjih hitrostih namreč v kabini postane precej hrupno, kar vpliva na udobje na daljših poteh. V zakup pa je treba vzeti tudi precej očitno nagibanje karoserije v ovinkih ter dolge in
nenatančne hode prestavne ročice.
Partner torej ni dirkalnik, niti pravi potovalnik, a je z drsnimi vrati, tremi posameznimi sedeži v drugi vrsti ter velikim in prilagodljivim prtljažnikom lahko zelo uporaben in cenovno ugoden družinski avtomobil. Zlasti glede na to, da je z dizelskim motorjem in bogato opremo s popusti na voljo že za manj kot 17 tisočakov.
Peugeot partner tepee 1.6 blueHDi 100 allure |
Vozilo in motor: potniški dostavnik, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1560 ccm, 73 kW (99 KM) pri 3750/min, 254 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 3. |
Velikost: 4384 x 1810 x 1801 mm; Medos. razdalja: 2728 mm; Pnevmatike: 215/55 R16; Masa/nosilnost: 1449/415 kg; Prtljažnik: 675–2400 l. |
Največja hitrost: 166 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,4 s; Poraba goriva (EU): 5,1/3,9/4,3 l/100 km; Povprečje na testu: 7 l/100 km; Izpust CO2: 113 g/km. |
Cena: osnovni model (1.6 VTi 98 access): 14.904 €, testno vozilo: 22.665 €; Peugeot Slovenija, d. o. o., Ljubljana |
prostornost, prilagodljivost, motor | hrup pri večjih hitrostih, ergonomija | brez napak |
Oznake:
- partner
- Peugeot
- potniški dostavnik
- tepee
- tubodizel